Soitanko poliisille? Naapurit kantoivat asunnostaan suurta mattorullaa
Mikään mattorulla ei voi olla niin suuri ja painava pelkältään! Rulla ei meinannut pysyä kasassa, vihaisena sättivät toisiaan ja kiire tuntui olevan. Kantoivat sen pakettiautoonsa jonka sitten ajoivat autotalliinsa. Lyön vetoa että rullan sisällä oli ruumis! Eivät nähneet minua, asutaan ok-talossa harvaan asutulla seudulla. Mitä tässä voisi tehdä?!
Kommentit (49)
ehkä joku vaan on oikeasti kääräissyt vainajan mattoon. Juttu on kyllä kopio, nimittäin olen tehnyt tämän saman provon tänne pari vuotta sitten.
Poliisi kertoo-kirjasta.
ehkä joku vaan on oikeasti kääräissyt vainajan mattoon. Juttu on kyllä kopio, nimittäin olen tehnyt tämän saman provon tänne pari vuotta sitten.
Poliisi kertoo-kirjasta.
että tajusivat ulos sen kantaa, olisi kuiten alkanut haisemaan vähä ajan kuluttua.
luulen, että rouva on hätäpäissään kääräissyt jääkaapista kaikki kaupan pinaattiletut maton sisään ja nyt yksissä tuumin miehen kanssa yrittävät ne hävittää, ettei naapurit pääse syyllistämään einesruokien käytöstä. Samaan kääröön meni kaikki talon ateritsimet.
hiippaile yön pimeinä tunteina sinne autotalliin ja tarkasta tilanne!
ehkä kuitenkin vain kantoivat maton odottamaan, vaikka pesulaan pääsyä...
raportoi meille kuitenkin tilanteen kehittymisestä! =)
että mies meni nyt tuonne sammaleikkoon istumaan ja seuraamaan tilannetta. Ajateltiin, että jos lähtevät illan tai iltayön tunteina ajamaan autolla, niin mies lähtisi perään katsomaan. Vakavalta tilanne tuntui, ei sitä huvikseen mennä vesisateeseen kyttäämään pusikkoon ties kuinka moneksi tunniksi. Naapureita kuitenkin ovat niin pakko tilanne selvittää.
ap
naapurissa kävi auto, josta poikkesi mies asunnolla, viipyi pari min sisällä, ovella lähtiessä mieheni oli kuullut vain heidän toistelevan että "ei nimiä" "ei sitten nimiä". Mistä tässä voi olla kyse, alkaa jo pelottaa. Nukkumisesta ei kyllä tule mitään.
Jättäkää nämä hommat ammattilaisille jos oma henki on kallis.
on pakko olla EINESNAKKI, naapurit pelkäävät et niiden nimet paljastuu av:llä, joten pakko pitää matalaa profiilia sen hävittämisessä.
älä puutu asiaan, joka ei sinulle kuulu.
on pakko olla EINESNAKKI, naapurit pelkäävät et niiden nimet paljastuu av:llä, joten pakko pitää matalaa profiilia sen hävittämisessä.
Eli siis kerran vuodessa tämän perheen tapana on syödä hampurilaisia ja pizzaa. Nyt hätääntyneet vanhemmat ovat lukeneet av:lta, että se leimaa heidät huonosti koulutetuksi roskaväeksi, jonka vuoksi ovat piilottaneet pizzalaatikot, hesen ja mäkin kääreet jne maton sisään ja yöllä isi käy sitten polttamassa jätteet läheisellä soramontulla.
niin miksi et soittaisi poliisille?
Luulin saavani tästä kokoillan ilon...
nukkuminen ei tule onnistumaan. Mies kävi hakemassa sadetakkia ja kertoi että naapurin pariskunta oli käynyt kiivasta keskustelua sisällä ja että olivat SIIVONNEET! Kuka normaali siivoaa sunnuntai-iltana tähän aikaan niin että sekä mies että nainen moppaavat ja heiluvat rättien kanssa. Kuitenkin on kynnys soittaa poliisille kun ei ole täyin varma. Välit olisivat iäksi mennyttä kun hei, sori mutta epäilimme teitä murhasta, mutta ollaanko kavereita!
ni mieti olisko pahempi olla soittamatta kuin soittaa. Nyt vaan soitat poliisille ja ainakin juttelet asiasta. Sitäpaitsi luulen, että jos ne ei oikeesti ole murhanneet ketään, niin tostahan saa vuoden parhaat naurut.
Kyllä mun mielestä on selvästi epäilyttävää tollanen ja ymmärtäähän ne nyt naapuritkin sen, vaikkeivät sit olis murhanneet ketään. SOITA!
Olis kyl ollut uskottavampaa, et ne olis venannu, et tulee pimeetä ja olisitte sitä ennen kuulleet vaikka ääniä. Kuka nyt ruumista roudaa päivän valossa edes maton sisällä. :oP
Olipas hauska! Kiitos ap!