Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka käytätte kestovaippoja

Vierailija
23.04.2010 |

mistä niitä ostatte ja paljonko niistä maksatte ?

Olen hyvä ompelemaan ja ajattelin jos alkaisin niitä tehdä, kartotan tässä vaan menekkiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Meillä on hankittu tutuilta, kirppareilta ja uusia on ostettu pääosin nettikaupoista, messuilta ja lastentarvikeliikkeistä.

Käytetyistä vaipoista olen maksanut noin 7-10 € /kpl ja uusista 15-20 € /kpl. Alun kokeilujen jälkeen päädyin käyttämään ja hankkimaan pelkästään ns täyttövaippoja, joissa mikrofleeceä ihoa vasten tuleva osa, eli ei tunnu märälle lapsella.

Imuina on käytetty yhtä lailla kalliimpia ostettuja imuja kuin vanhoja pyyhkeitäkin, joten niissä hintahaarukka 0-7 € /kpl.

Vierailija
2/5 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä löytyy hyllystä reilu 20 vaippaa. Olen ommellut itse (ei ole vaikeaa!) ja tilaillut esim. tuhinatuvasta. Uusista maksanut tarjouksessa 13,90€/vaippa. Huutiksesta myös muutama tullut hommattua samoihin hintoihin. Imuja mm. Dream nappy taiteltavat imut.

Jos parin pv:n välein pesee niin eiköhän 15 vaippaa riitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taskuvaippoja joissa sisäkangas coolmax, fleece ei tytön iholle sopinut.

Vierailija
4/5 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan jos meinaa tehdä sen ansaitsemismielessä ja maksaa verot sun muut. Suomessa on nyt jo ihan tolkuttomasti kestovaippayrityksiä ja tasaiseen tahtiin niitä lopetetaan kannattamattomuuden takia. Jos olet hyvä ompelemaan niin kannattaa miettiä joku muu ompelujuttu kuin kestovaipat.

Vierailija
5/5 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan itse aina sellaisesta missä on laaja valikoima, ettei tarvitse maksaa monia postimaksuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi