Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ja mies ei ymmärrä yhtään :(

Vierailija
23.05.2010 |

Tai siltä ainakin välillä tuntuu, että hermostuu mielialan vaihteluista. Miehellä on paha työstressi päällä ja ei tunnu tajuavan, että tällä hetkellä mä järkytyn pienestäkin tylystä kommentista tai epäystävällisestä äänensävystä. :(

Ei se pahaa tarkoita, mutta kun en minäkään oikein voi tälle omalle herkkyydelle tällä hetkellä mitään. Mitähän ihmettä tässä tekisi, ettei kaiken päälle sitten olla vaan koko ajan riidoissa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kyllä aika erimielisiä siitä, mikä eilen meni pieleen, mutta samaa mieltä siitä että kummallakaan ei ollut eilen kivaa ja yritetään nyt molemmat olla enemmän ihmisiksi jatkossa. :) Kiitos kaikille tsempanneille.

Ja ei, en itkeskele kerran päivässä. Itkin eilen ja sitä ennen viikko sitten. Molemmat itkut tuli selvästi normaalia herkemmin.

ap

Vierailija
2/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla aika rankkaa. Ei paljon muu auta kuin ottaa vaan HIUKAN etäisyyttä. Me tehtiin näin, muuten varmaan olisi erottu, hajonnut niin pää toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi omalle herkkyydelle mitään? Senkö takia, kun tiedät olevasi raskaana? Sen kun päätät, ettet näytä järkyttymisiäsi.

Vierailija
4/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää ymmärtää sun kiukuttelua tyhjästä, mutta sä et ymmärrä sitä, että hänellä on stressiä työstä?

Vähänkö oot kiva vaimo! Moni mies on taatisti onellinen kun ei oe sun tielle sattunut!

Vierailija
5/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä että sä olet raskaana?? Anna sille luettavaksi sellainen "meille tulee vauva-kirja"?

Vai mies ei ymmärrä sun oikuttelua? Ei tarvitsekaan.. ei yhtään sen enempää kuin mitä sinä ymmärrät miehen työstressistä johtuvaa kireyttä.

Vierailija
6/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin raskaana ja ei sille voi mitään, että mielialat vaihtelevat. Ei kai se mikään ongelma olisikaan, jos sitä voisi kontrolloida, herran tähden??

Vierailija
7/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en kyllä voinut itkulle mitään, kun en voi aina muutenkaan. Kiva kun täällä on näitä täydellisiä vaimoja jotka voittaa jopa hormoonien voiman. Kyllä työstressi on IHAN eri asia. Mies ei sitä ymmärrä, kun ei ole, eikä voi, molempia kokea. Ilmeisesti eivät av:laisetkaan. Älä ap välitä, aina täältä löytyy näitä jotka osaavat olla jopa raskaana paremmin kuin muut:)

2

Vierailija
8/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alan hirveän helposti itkemään, jos mies esim. korottaa ääntään. En osaa teeskennellä, että kaikki on hyvin ja että en pahoittanut mieltäni.

Tänään esim. leikin meidän koiran kanssa, kun sen hampaat osui TODELLA kipeästi käteeni ja kun parkaisin, niin mies alkoi karjumaan minulle, että mikä vi**tu mulla on hätänä. Itkettämäänhän siinä alkoi. Mies häipyi ulos huoneesta eikä ole sen jälkeen mies ole puhunut minulle sanaakaan.

En minä oikuttele tai kiukuttele, mutta kuten sanoin, en meinaa jaksaa kestää miehen tylyä käytöstä. Meillä kun ei ole tapana olla toisella tyly, vaikka olisi kuinka stressiä tms. En minäkään ole miehelle tyly tai ilkeä, vaikka olenkin pahoinvoiva 24/7.

ap

Vierailija
9/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla kovat ajat edessä- komppaan nro kakkosta

Vierailija
10/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tosi törkeä ukko. Miksi annat hänen puhua itsellesi noin?

mutta alan hirveän helposti itkemään, jos mies esim. korottaa ääntään. En osaa teeskennellä, että kaikki on hyvin ja että en pahoittanut mieltäni.

Tänään esim. leikin meidän koiran kanssa, kun sen hampaat osui TODELLA kipeästi käteeni ja kun parkaisin, niin mies alkoi karjumaan minulle, että mikä vi**tu mulla on hätänä. Itkettämäänhän siinä alkoi. Mies häipyi ulos huoneesta eikä ole sen jälkeen mies ole puhunut minulle sanaakaan.

En minä oikuttele tai kiukuttele, mutta kuten sanoin, en meinaa jaksaa kestää miehen tylyä käytöstä. Meillä kun ei ole tapana olla toisella tyly, vaikka olisi kuinka stressiä tms. En minäkään ole miehelle tyly tai ilkeä, vaikka olenkin pahoinvoiva 24/7.

ap

Vierailija
11/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen jatkuva itkeskely ja herkistely ja parkuminen vaan on rasittavaa, olisi taatusti itsestäsikin, jos sulla olisi työstressiä ja mies joka asiasta masentelisi ja itkeskelisi. Voithan sinä nyt yrittää tsempata siihen asti kun työstressi helpottaa, koska itselläsi ei kuitenkaan mitään todellista ongelmaa ole. Menet vaikka toiseen huoneeseen etkä kinua huomiota.

Vierailija
12/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormoneilla. Ei mieskään saa väkivaltaa anteeksi vaikka kuinka testosteroni pulppuilisi.

Vierailija
13/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormoneilla. Ei mieskään saa väkivaltaa anteeksi vaikka kuinka testosteroni pulppuilisi.

Vierailija
14/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä muutenkin aika herkkä ja mies kyllä tietää sen. Lähinnä en kestä nyt mitään ilkeilyä tai epäystävällisyyttä eikä meillä ole ollut tapana sellaista harrastaa muutenkaan vaan ollaan yritetty olla toisillemme ystävällisiä, oli itsellä mikä tilanne tahansa. En ymmärrä, miksi minulle nyt saisi ilkeillä tai huutaa.

Miestä tuntuu ärsyttävän myös väsymykseni, mikä kyllä ärsyttää itseänikin. En vaan ymmärrä mitä sille voisi tehdä. Jos oikein tsemppaan ja teen asioita jaksamiseni äärirajoilla, niin seuraavaana päivänä sitten oksennan entistä enemmän. :(

Onneksi tämän pahoinvoinnin ja väsymyksen pitäisi kohta helpottaa, josko tuo mieskin sitten rauhoittuisi.

Kiitos 2 & 7 kannustuksesta!

ap

Vierailija
15/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen voi puolustella huonoa käytöstään hormoneilla. Ei mieskään saa väkivaltaa anteeksi vaikka kuinka testosteroni pulppuilisi.

Onko itkeminen raskaana ollessa huonoa käytössä? Kyllä mulla ainakin oli silloin tunteet pinnassa.

Vierailija
16/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan joskus ilkeillään ja huudetaan ilman järkevää syytä. Oletteko olleet kenties yhdessä alle vuoden?

Vierailija
17/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vanhempia usein rasittaa lasten itkeskely ja parkuminen turhan päiten, eihän ne mitään pahaa tarkoita? Tai naapurista kuuluva vauvan itku, eihän se sitä tahallaan tee?

Vierailija
18/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hormoniverukkeella voi käyttäytyä miten tahansa. Kyllä silti pitää olla aikuinen.

Miten joku voi verrata pahoinpitelyä ja itkemistä toisiinsa?

Vierailija
19/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku perustelee sillä herkkyyttään, joku sitä, että ei voi tehdä fyysistä työtä jne. Olen itsekin ollu 2 kertaa raskaana ja mun mielestä se ei ollu sen kummosempi olotila kun muutenkaan.

Vierailija
20/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ei ollut raskausaikana mielialan vaihteluja? Luulen, että moni nainen käyttää raskautta tekosyynä sille, että saa räyhätä kuin lapsi...