Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos verotta saa antaa 4000e/3v, niin mä olen saanut 200e/kk

Vierailija
23.05.2010 |

avustusta opiskeluun jo vuosikausia. 200x12x3=7200 Ymmärtääkseni omien lasten rahallinen tukeminen opiskeluaikana olisi ihan fine - HY:n tutkimuksen mukaan rahaa saa yli puolet, keskimäärin 100e/kk.

Eli mitä verottaja tekee, jos tämä käy ilmi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet saanut satasen käteen joka kerran kun olet käynyt vanhemmillasi, niin eihän se tule mistään ilmi, että olet saanut rahaa.

Jos on maksettu tilille, niin sitten se näkyy. Silloin voi vain toivoa, ettei verottaja huomaa asiaa.

Vierailija
2/7 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän saa MOLEMMAT antaa sen 4000 Euroa/3 vuotta eli yhteensä 8000 Euroa/3 vuotta.

Ja kuka niitä tilejä tutkii? Ihan oikeasti... Kyllä tiedän niin paljon isojakin summia kerralla vanhemmilta saaneita ja kenelläkään ei mitään ongelmia ole ollut. Ei mitään. Isommista summista kannattaa vaan olla suu supussa, ettei joku kateellinen ilmoita verotoimistoon. Eli hys, hys. Edes ystäville ei kannata mainita mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähkö- tai vesilaskuja. Eli jos menee yli voi järjestää niin, että vanhemmat maksaa suoraan sun laskuja.

Mun vanhemmat on tehneet niin.

Vierailija
4/7 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

200e/kk.

Vierailija
5/7 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
6/7 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä saa maksella kenen tahansa puolesta. Niitä ei katsota lahjaksi. Pikku porsaanreikä verotuksessa nimittäin.

Vierailija
7/7 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole kukaan perään kysellyt ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme