Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäänkö teillä porkkanaletut itse, vai ostetaanko eineksinä?

Vierailija
23.05.2010 |

Minä kun en ole koskaan tehnyt enkä syönyt pinaattilettuja, niin tuli mieleeni nämä porkkanaletut. Eineksinä ostettuna.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaatti-, porkkana- ja verilätyt on iljettäviä, olipa ne tehty tehtaassa tai äidin pannulla. Lätyt on makea ruoka.

Vierailija
2/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei tykkää porkkana- tai pinaattiletuista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinaattiletut (porkkanasta en ole koskaan kokeillut). Lapset pyytävät varta vasten, että ne pitää tehdä itse.

Vierailija
4/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vielä mainostaa, että teen tietysti (koska av-mamma olen) maailman tervellisimmät pinaattiletut. Eli pinaattia tulee runsaasti (pussi 4 desiin maitoa) ja jauho on sämpyläjauhoja tms. Ei siis pelkkää vehnää.

Vierailija
5/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin letut ovat makeaa ruokaa ja ne paistetaan muurinpohjapannulla ja syödä mansikkahillon ja/tai jäätelön/kermavaahdon kera.

Syödään ihan vaan ne pinaatit keitossa (tai mieluiten ei ollenkaan) ja porkkanat porkkanana ja muissa ruuissa, mutta ei letuissa.

Vierailija
6/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin letut ovat makeaa ruokaa ja ne paistetaan muurinpohjapannulla ja syödä mansikkahillon ja/tai jäätelön/kermavaahdon kera.

Syödään ihan vaan ne pinaatit keitossa (tai mieluiten ei ollenkaan) ja porkkanat porkkanana ja muissa ruuissa, mutta ei letuissa.

mutta mies sanoo noin^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä