Tehdäänkö teillä porkkanaletut itse, vai ostetaanko eineksinä?
Minä kun en ole koskaan tehnyt enkä syönyt pinaattilettuja, niin tuli mieleeni nämä porkkanaletut. Eineksinä ostettuna.
Kommentit (6)
kukaan ei tykkää porkkana- tai pinaattiletuista
pinaattiletut (porkkanasta en ole koskaan kokeillut). Lapset pyytävät varta vasten, että ne pitää tehdä itse.
pitää vielä mainostaa, että teen tietysti (koska av-mamma olen) maailman tervellisimmät pinaattiletut. Eli pinaattia tulee runsaasti (pussi 4 desiin maitoa) ja jauho on sämpyläjauhoja tms. Ei siis pelkkää vehnää.
Minustakin letut ovat makeaa ruokaa ja ne paistetaan muurinpohjapannulla ja syödä mansikkahillon ja/tai jäätelön/kermavaahdon kera.
Syödään ihan vaan ne pinaatit keitossa (tai mieluiten ei ollenkaan) ja porkkanat porkkanana ja muissa ruuissa, mutta ei letuissa.
Minustakin letut ovat makeaa ruokaa ja ne paistetaan muurinpohjapannulla ja syödä mansikkahillon ja/tai jäätelön/kermavaahdon kera.
Syödään ihan vaan ne pinaatit keitossa (tai mieluiten ei ollenkaan) ja porkkanat porkkanana ja muissa ruuissa, mutta ei letuissa.
mutta mies sanoo noin^
Pinaatti-, porkkana- ja verilätyt on iljettäviä, olipa ne tehty tehtaassa tai äidin pannulla. Lätyt on makea ruoka.