Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peniksen kovuus

Vierailija
23.07.2008 |

Kun täällä palstalla näköjään nyt kovasti puhutaan naisten tiukkuudesta niin ajattelin herätellä keskustelua asiasta, joka on joskus ainakin minua vähän mietityttänyt, nimittään miesten peniksen kovuus.

Olen eläessäni ollut sängyssä noin 12 miehen kanssa ja noiden miesten välillä on mielestäni ollut varsin isojakin eroja sen suhteen miten kova penis ylipäätään on erektiossa. Siis sellaisia eroja, että jonkun miehen erektio on paljon jonkun toisen miehen erektiota kovempi vaikka molemmilla selvästi erektio onkin eikä mitään varsinaisia erektioongelmia olekaan.

Muistelisin, että ehkä kolmella noista 12:sta on ollut todella rautaisen kova penis erektiossa. Ehkä neljällä penis on ollut erektiossa säännönmukaisesti aika pehmeäkin. Lopuilla jotain siltä väliltä, mutta ei mitenkään kovin kova kuitenkaan.

Onko kukaan muu huomannut tällaista, että jollain miehillä on tosi kova penis erektiossa, paljon muita tavanomaisia kovempi?

Kaikkien kanssa olen ihan nauttinut, mutta noiden tosi kovien kanssa on joitain kertoja jäänyt mieleen kun penis on tuntunut silloin kun olen ollut tosi kiihottunut aivan mielettömän hyvältä kovuudessaan. Muiden kanssa ei varmaan ihan samalta olisi tuntunut. Samoin minusta suihinotto on paljon kiihottavampaa jos penis on todella kova.

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tiennyt tuollaisia pulikovia olevankaan. Ehkä se kumppanien vähyys on tässä toiminut puolin ja toisisn. Miehellä täysterästä vehje, eikä tarvi tehdä etukäteen mitään...

Vierailija
22/106 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on tosiaan puolikova, välillä taas aivan kankena.

Tuohon vaikuttaa allekirjoittaneella eniten seksin luontevuus ja vapautuneisuus.

Kun kumpikin on oikeasti himokkaana ja rentoutuneena niin ei mitään ongelmaa, pienikin ylimääräinen häiriö ja stressi vaikuttaa heti kovuuteen.

Esim.

"lapset herää, pitää olla hiljaa"

"nyt on pakko naida kun on ainoo tilaisuus tänä viikonloppuna"

"viimeksi oli puolikova, toivottavasti nyt ei taas ole"

tyyppiset ajatukset takaraivossa ei paranna tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen iso, paksu kyrpä mikä EI oo ihan kivikova (=sattuu!!!) vaan vähän "jelly"

Vierailija
24/106 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla mun miehillä on seisonut ihan kunnolla ja eroja on tietysti ollut eri kerroilla eli välillä on vähän kovempi kuin taas joskus vähän pehmeämpi.

Mutta kyllä eroja on ollut myös siinä miten kovana eri miehillä on seisonut silloin kun seisoo todella kovana eli jotkut on ihan teräksisiä (vähän harvempi), useimmat suht kovia mut vähän siitä päältä kuitenkin pehmeitä.

Ilman muuta parhaalta tuntuu sellainen teräksen kova ja kompensoi kyllä kummasti myös kokoa eli ei tarvitse edes olla minusta kovin paksu jos on tosi kova niin kyllä tuntuu hyvältä. Pituudesta viis.

Vierailija
25/106 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että humalaisilla on aina vähän löysä. Stressaantuneilla lerpahtaa helposti. Hyväkuntoisilla miehillä taas on yleensä ollut hyvä potenssikin.

Vierailija
26/106 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeastaan aina ollut sellanen 3/4 kova kalu vaikka kuinka olisin kiihottunut. Tämä eri naisten kanssa ja eri aikaan päivästä. Erektio ei ole minulla koskaan laskenut kokonaan ja aina on orkku irronnut, oli nainen sisältä tai ulkoa millainen vaan.

Nyt olen muutaman kuukauden käynyt kovassa keskivartalon harjoittelussa 3 x päivä ja lisäksi juoksemassa intervalleja pari kolme kertaa viikko. Läski on alkanut sulamaan ja keskivartalo on vahvistunut selvästi.

Eilen sitten otetiin pikaset naisen kanssa niin kalu suorastaan räjähti pystyyn!

Tunsin miten naiseni poimut muljahtelivat varteni ympärillä.

Orkku tuli voimalla ja ruiskuten suorastaan. Paperille päästin ettei menisi pesuhommiksi keskellä yötä.

Loppukiteytyksenä siis että lihastreenillä jokainen terve ihminen saa itsensä löysästä tiukkaan ja puolijäykästä rautakankeen.

Vierailija
27/106 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 x viikossa noita salikäyntejä

Vierailija
28/106 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli suhteellisen kookas, mutta välillä vähän pehmoinen eikä koskaan ihan täysin kova, ja erektiossa sojotti suoraan eteenpäin, ei ainakaan yhtään yläviistoon. Seksi oli ihan hyvää. Nykyisellä on pienempi, mutta tosi kova ja kestävä, ja aina valmiina. Ja asento on aina melkein täysin ylöspäin, taikka ainakin siihen kello kahteen. Seksi on nykyisin vielä parempaa kuin isompikokosen ja vähemmän kovan kanssa. Eli kovuudella on merkitystä. Korvaa huomattavasti kokoa.

Vierailija
29/106 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä ex:llä oli aika iso, mutta usein melko pehmoinen, tuntui kuin olisi ollut pesusieni sisällä.

Vierailija
30/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin vain jos miehellä kovana. Pehmeä ei tunnu oikein missään.

Vierailija
31/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penisrengas olisi ihan ensimmäinen ehdotus, jos peniksen kovuus ei riitä tai jos erektio "häviää" kesken lemmenleikkien. Kannattaa kokeilla ainakin ennen potenssilääkkeiden aloitusta....

Vierailija
32/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:18"]

Penisrengas olisi ihan ensimmäinen ehdotus, jos peniksen kovuus ei riitä tai jos erektio "häviää" kesken lemmenleikkien. Kannattaa kokeilla ainakin ennen potenssilääkkeiden aloitusta....

[/quote]

kumiset ja muoviset penisrenkaat kannattaa sivuuttaa heti alussa ja ottaa suoraan tuollainen metallinen penisrengas. Verhotangon renkaatkin käyvät.

Vierailija
33/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ovat monesti ikäänkuin vain puoliheijarissa, ihan niinkuin miestä ei edes haluttaisi. Sellaisen kanssa sählääminen, tuntuu että pitäisi käyttää kenkälusikkaa että saa sen sisälle. Pienet taas ovat usein hyvin terhakoita ja pintakovia. Kello kahden seisokki kuvaa hyvin. Kaipa tämä on sama asia kuin rintojenkin suhteen. Isot roikkuu helposti ja ovat monella pehmeitä. Kun taas pikkutisut voi olla kuin ketunnenät ja terhakkaat -täyteläiset.

N32

Vierailija
34/106 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan kovuudesta, niin kuinkas kovaa penistä pidätte kovana? Pystytkö ripustamaan esim pyyhkeen miehesi kaluun roikkumaan kun mies seisoo kalu pystyssä?

Vierailija
35/106 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on juuri täyttänyt 50 ja hänestä on tullut letkumuna. Tätäkö tämä loppuelämä nyt sitten on. Haluaisin niin kovasti vielä kovaa kullia. Eikö sitä niin sanota, et kun oikeen kovasti tahtoo, niin kans saa.

Vierailija
36/106 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen illalla ensimmäisen kerran yhdynnässä miehen kanssa. Ensin siitin oli pehmeä. Otin sen käteen ja se alkoi koveta. Hiplasin sormilla terskaa ja siitin koveni entisestään. Ohjasin siittimen sisääni. Olin kostea ja painoin miestä pakaraoista tiukasti häpyäni vasten. Kova tuntui sisälläni. Mies otti siittimen sisältäni ja se oli puolikova vähän aikaa kunnes muuttui pehmeäksi ja pieneni tosi paljon. Siitin on jännä, kun se muutta noin paljon muotoaan.

Vierailija
37/106 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/106 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tekee mieli vastata.... Miehille voi vinkata että alapään lihaksia voi myös jumpata ja se parantaa erektiota. Kaikki miehet ei tiedä että penistä voi treenata, esim. Kegel-harjoituksia ja hierontaa. Eikä monikaan mies taida viitsiä semmoista harjoittaa.

Lisäksi terveet elämäntavat  auttaa erektioon. Mutta onhan se totta että mies ei ole kone, eli erektiokyky vaihtelee välillä eikä siitä sinänsä tarvitse olla vältttämättä huolissaan. Ja erektiohäiriö voi olla myös joskus psykosomaattista, esim. stressi...

Vierailija
39/106 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan testata. Miehelläni on mielestäni varsin hyvä seisokki ja ylpeänä siitä suostui koekaniiniksi. Kyllähän siihen t-paidan pystyi juuri ja juuri ripustamaan. Pyyhe oli jo vähän liikaa. Pysyykö jollain tosiaan paitaakin painavampi painokin "koukussa"?

Vierailija
40/106 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä siinä märkäpyyhe pitää pysyä.

M37