Tietäjä paikalla hetken, kysy mitä vain!
Kommentit (56)
En näe mitään syytä ettetkö voisi yllättää vanhaa rakkauttasi iloisesti. Hänkin ajattelee sinua usein. Lähetä hänelle viesti, millä keinolla tahansa ja kysy rohkeasti hänen tunteitaan sinua kohtaan. Et saa rauhaa asialta ennenkuin selvität tämän. Näen teidät jossakin rauhallisessa pikkuravintolassa, pöydässä on vaaleanpunainen ruusu maljakossa.
vaan latelee latteuksia. Huvinsa kullakin.
Olen monen monta kertaa yrittänyt sinua täältä löytää!
Toivon erästä asiaa ylitse kaiken muun! Niin, että meinaan sen asian kanssa seota. Toivon tyttölasta. Onko minulla mahassa poika, vaiko tyttö? Saanko koskaan tyttöä?
KIITOS.
..asia on varmastikin juuri noin. Mutta miksi minun on niin vaikea avautua edes miehelleni? Onko jotain sellaista tapahtunut joskus, jota en nyt vain näe ongelmien syyksi?
tämän askeleen? Tontti kyllä löytyy kun etsitte intensiivisesti ja ennakkoluulottomasti. Rakentaminen vaatii kärsivällisyyttä ja ennenkaikkea vakaan taloudellisen tilanteen. Kuitenkin näen että tämä on unelmanne, edetkää rohkeasti sitä kohden.
vai olenko vain sairaan mustasukkainen ja epäluuloinen?
EKK
Jos näin, niin miten selviämme tästä?
kun pidätte kiinni oikeuksistanne ja olette pitkäjänteisiä.
haluamansa asian eteen ja hän kyllä saa sen mutta se vaatii häneltä edelleen kärsivällisyyttä. Et tapaa enää miestä, näen että kyseisellä henkilöllä on jokin ylitsepääsemätön este.
Olen ajatellut itsekin, että en ehkä edes halua tavata. Ylitsepääsemätön estekin on ja veikkaisin, ettei riittävästi mielenkiintoa.
Jos odotit että sanon maailmanlopun tulevan niin erehdyt. Maailma rullaa omalla painollaan kohden luonnollista käännekohtaa johon liittyy kaikki nämä maanjäristykset ja tulivuorenpurkaukset. Ihmiskunta on kasvanut liian suureksi joten lähimmän 50 vuoden aikana on odotettavissa dramaattinen "luonnollinen poistuma".
Ehditkö vastatata vielä minulle? KLöytyykö yh äidille enää rakkautta? Entä mitä muuta näet minulle? Kiitos! -mami-
henkilöiden eteenpäin pyrkimiselle. Olet aikaansaava ja määrätietoinen ihminen. Joillekin tämä on liikaa ja purkautuu heidän osaltaan kuiskutteluna takanasi ja suoranisena kateutena, jopa kaunana. Ole oma itsesi ja mene rohkeasti eteenpäin, älä välitä muiden ajatuksista ja sanomisista.
Olen vastannut useammalle kuin aluksi sunnittelinkaan. Nyt lähden lataaman akkujani ja palaan tälle kanavalle joskus, jos Luoja suo.
Hyvää yötä ja luottakaa itseenne!
- ap tietäjä -
Myöhästyin :( Olisin niin halunnut tietää pystynkö olemaan lapsen kanssa kotona, eli pärjäämmekö taloudellisesti? Oma ura on myös kateissa, mitä minun pitäisi tehdä kun nykyinen työ ahdistaa.. Mikä minusta tulee isona??
jäin ilman vastausta :( numero 51
Sain ensimmäisen lapsen hätäsektiolla. Pelkään uutta synnytystä. Saanko sektion toiseen synnytykseen vai joudunko synnyttämään alakautta?