Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietäjä paikalla hetken, kysy mitä vain!

Vierailija
22.05.2010 |

Vastaan muutamalle.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen lapsen hätäsektiolla. Pelkään uutta synnytystä. Saanko sektion toiseen synnytykseen vai joudunko synnyttämään alakautta?

Vierailija
42/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä ettetkö voisi yllättää vanhaa rakkauttasi iloisesti. Hänkin ajattelee sinua usein. Lähetä hänelle viesti, millä keinolla tahansa ja kysy rohkeasti hänen tunteitaan sinua kohtaan. Et saa rauhaa asialta ennenkuin selvität tämän. Näen teidät jossakin rauhallisessa pikkuravintolassa, pöydässä on vaaleanpunainen ruusu maljakossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan latelee latteuksia. Huvinsa kullakin.

Vierailija
44/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monen monta kertaa yrittänyt sinua täältä löytää!

Toivon erästä asiaa ylitse kaiken muun! Niin, että meinaan sen asian kanssa seota. Toivon tyttölasta. Onko minulla mahassa poika, vaiko tyttö? Saanko koskaan tyttöä?

KIITOS.

Vierailija
45/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..asia on varmastikin juuri noin. Mutta miksi minun on niin vaikea avautua edes miehelleni? Onko jotain sellaista tapahtunut joskus, jota en nyt vain näe ongelmien syyksi?

Vierailija
46/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän askeleen? Tontti kyllä löytyy kun etsitte intensiivisesti ja ennakkoluulottomasti. Rakentaminen vaatii kärsivällisyyttä ja ennenkaikkea vakaan taloudellisen tilanteen. Kuitenkin näen että tämä on unelmanne, edetkää rohkeasti sitä kohden.

Vierailija
47/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai olenko vain sairaan mustasukkainen ja epäluuloinen?

EKK

Vierailija
48/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin, niin miten selviämme tästä?

Vierailija
49/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pidätte kiinni oikeuksistanne ja olette pitkäjänteisiä.

Vierailija
50/56 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluamansa asian eteen ja hän kyllä saa sen mutta se vaatii häneltä edelleen kärsivällisyyttä. Et tapaa enää miestä, näen että kyseisellä henkilöllä on jokin ylitsepääsemätön este.

Olen ajatellut itsekin, että en ehkä edes halua tavata. Ylitsepääsemätön estekin on ja veikkaisin, ettei riittävästi mielenkiintoa.

Vierailija
51/56 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odotit että sanon maailmanlopun tulevan niin erehdyt. Maailma rullaa omalla painollaan kohden luonnollista käännekohtaa johon liittyy kaikki nämä maanjäristykset ja tulivuorenpurkaukset. Ihmiskunta on kasvanut liian suureksi joten lähimmän 50 vuoden aikana on odotettavissa dramaattinen "luonnollinen poistuma".

Vierailija
52/56 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö vastatata vielä minulle? KLöytyykö yh äidille enää rakkautta? Entä mitä muuta näet minulle? Kiitos! -mami-

Vierailija
53/56 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilöiden eteenpäin pyrkimiselle. Olet aikaansaava ja määrätietoinen ihminen. Joillekin tämä on liikaa ja purkautuu heidän osaltaan kuiskutteluna takanasi ja suoranisena kateutena, jopa kaunana. Ole oma itsesi ja mene rohkeasti eteenpäin, älä välitä muiden ajatuksista ja sanomisista.

Vierailija
54/56 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastannut useammalle kuin aluksi sunnittelinkaan. Nyt lähden lataaman akkujani ja palaan tälle kanavalle joskus, jos Luoja suo.

Hyvää yötä ja luottakaa itseenne!

- ap tietäjä -

Vierailija
55/56 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyin :( Olisin niin halunnut tietää pystynkö olemaan lapsen kanssa kotona, eli pärjäämmekö taloudellisesti? Oma ura on myös kateissa, mitä minun pitäisi tehdä kun nykyinen työ ahdistaa.. Mikä minusta tulee isona??

Vierailija
56/56 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäin ilman vastausta :( numero 51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi