Tietäjä paikalla hetken, kysy mitä vain!
Kommentit (56)
Ja kyllä siellä ultrassakin näkyi ihan selvä pippelin alku, että luotan täysin sanaasi!
Hän asuu naapurimaassa. Jos tapaan, niin missä merkeissä?
henkisen kehitykseni tiestä tulee tulevan vuoden aikana?
vaan tiedän sen. Minulle on annettu tämä lahja enkä voi sitä poiskaan heittää. Jotkut asiat näen selvästi, jotkut asiat näkyvät ikäänkuin verhon takaa. Parhaiten näen yleismaailmalliset tilanteet, yksittäisten ihmisten tilanteet ovat vaikeampia nähdä.
1) Saako tyttäreni asian, jonka eteen on kovasti tehnyt töitä?
2) Tapaanko miestä, jonka tapasin 25 vuotta sitten?
niin päätät. Kaikki on kiinni itsestäsi. Älä jää haikailemaan rakkautesi perään vaan yllätä hänet iloisesti ja matkusta tapaamaan häntä. Monet mahdollisuudet pilataan sillä, että ihmiset eivät uskalla toteuttaa unelmiaan.
ja jäänkö tähän suhteeseen?
Perheessä nyt yksi ihana tyttö, terveydentila minulla epävakaa. Miehen kanssa olemme olleet yksissä pian kuusi vuotta, naimisissa emme ole.
yllätänkö hänet iloisesti? Vai tulisiko yllätyksestä fiasko? Hän kun saattaa olla varattu jne. Nimenomaan sitä kysyn Tietäjältä, että missä merkeissä hänet tapaisin?
Milloin löydämme ja ostamme tontin, johon rakennamme?
vaan tiedän sen. Minulle on annettu tämä lahja enkä voi sitä poiskaan heittää. Jotkut asiat näen selvästi, jotkut asiat näkyvät ikäänkuin verhon takaa. Parhaiten näen yleismaailmalliset tilanteet, yksittäisten ihmisten tilanteet ovat vaikeampia nähdä.
mielenkiintoiset ajat jos vain tutustut sisäiseen minääsi. On opeteltava tuntemaan ensin oma sisimpänsä ennenkuin voi laajentaa tutkimusmatkaansa ympäröivään maailmaan. Tässä suhteessa kysyit juuri oikein; henkisen kehityksen tiesi tulee olemaan nousujohteinen, jos olet aidosti kiinnostunut itsestäsi ja siitä mitä oikeasti haluat elämältäsi.
Ollaanko minulle kateellisia vai miksi koen ilkeilyä ilman, että olen mielestäni sen ansainnut?
haluamansa asian eteen ja hän kyllä saa sen mutta se vaatii häneltä edelleen kärsivällisyyttä.
Et tapaa enää miestä, näen että kyseisellä henkilöllä on jokin ylitsepääsemätön este.
tuleeko meille vielä lapsia?
-floora
kriisin vuosi eli jos nyt on hankalaa helpotusta ei ole tulossa muuta kuin tekemällä keskenänne työtä parisuhteenne vakauttamiseksi. Olkaa kiitollisia tytöstänne, nyt ei ole oikea hetki haluta lisää lapsia vaan tehdä työtä parisuhteenne eteen. Tutustukaa oikeasti toisiinne ja siihen, mitä elämältänne haluatte.
mutta ei ole lopullinen. Näen lähivuosina eteesi tulevan todellisen rakkauden, mutta ensin sinun on opittava rakastamaan itseäsi. Olet tärkein!
Onko hän nyt ja tulevaisuudessa minulle uskollinen?
mutta itsestäsi riippuu, oletko valmis enää ottamaan uuden elämän vastaan.
Mutta vielä on teillä mahdollisuus vakauttaa tilanteenne. Se vaatii pitkäjänteisyyttä ja kadonneen luottamuksen etsimistä puolin ja toisin.