Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietäjä paikalla hetken, kysy mitä vain!

Vierailija
22.05.2010 |

Vastaan muutamalle.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vielä on teillä mahdollisuus vakauttaa tilanteenne. Se vaatii pitkäjänteisyyttä ja kadonneen luottamuksen etsimistä puolin ja toisin.

Vierailija
22/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä siellä ultrassakin näkyi ihan selvä pippelin alku, että luotan täysin sanaasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän asuu naapurimaassa. Jos tapaan, niin missä merkeissä?

Vierailija
24/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkisen kehitykseni tiestä tulee tulevan vuoden aikana?

Vierailija
25/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tiedän sen. Minulle on annettu tämä lahja enkä voi sitä poiskaan heittää. Jotkut asiat näen selvästi, jotkut asiat näkyvät ikäänkuin verhon takaa. Parhaiten näen yleismaailmalliset tilanteet, yksittäisten ihmisten tilanteet ovat vaikeampia nähdä.

Vierailija
26/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Saako tyttäreni asian, jonka eteen on kovasti tehnyt töitä?

2) Tapaanko miestä, jonka tapasin 25 vuotta sitten?

Vierailija
27/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin päätät. Kaikki on kiinni itsestäsi. Älä jää haikailemaan rakkautesi perään vaan yllätä hänet iloisesti ja matkusta tapaamaan häntä. Monet mahdollisuudet pilataan sillä, että ihmiset eivät uskalla toteuttaa unelmiaan.

Vierailija
28/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäänkö tähän suhteeseen?

Perheessä nyt yksi ihana tyttö, terveydentila minulla epävakaa. Miehen kanssa olemme olleet yksissä pian kuusi vuotta, naimisissa emme ole.

Vierailija
29/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä yhden lapsen?

Vierailija
30/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätänkö hänet iloisesti? Vai tulisiko yllätyksestä fiasko? Hän kun saattaa olla varattu jne. Nimenomaan sitä kysyn Tietäjältä, että missä merkeissä hänet tapaisin?

Vierailija
31/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin löydämme ja ostamme tontin, johon rakennamme?

Vierailija
32/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tiedän sen. Minulle on annettu tämä lahja enkä voi sitä poiskaan heittää. Jotkut asiat näen selvästi, jotkut asiat näkyvät ikäänkuin verhon takaa. Parhaiten näen yleismaailmalliset tilanteet, yksittäisten ihmisten tilanteet ovat vaikeampia nähdä.

Vierailija
33/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoiset ajat jos vain tutustut sisäiseen minääsi. On opeteltava tuntemaan ensin oma sisimpänsä ennenkuin voi laajentaa tutkimusmatkaansa ympäröivään maailmaan. Tässä suhteessa kysyit juuri oikein; henkisen kehityksen tiesi tulee olemaan nousujohteinen, jos olet aidosti kiinnostunut itsestäsi ja siitä mitä oikeasti haluat elämältäsi.

Vierailija
34/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko minulle kateellisia vai miksi koen ilkeilyä ilman, että olen mielestäni sen ansainnut?

Vierailija
35/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluamansa asian eteen ja hän kyllä saa sen mutta se vaatii häneltä edelleen kärsivällisyyttä.

Et tapaa enää miestä, näen että kyseisellä henkilöllä on jokin ylitsepääsemätön este.

Vierailija
36/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko meille vielä lapsia?

-floora

Vierailija
37/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriisin vuosi eli jos nyt on hankalaa helpotusta ei ole tulossa muuta kuin tekemällä keskenänne työtä parisuhteenne vakauttamiseksi. Olkaa kiitollisia tytöstänne, nyt ei ole oikea hetki haluta lisää lapsia vaan tehdä työtä parisuhteenne eteen. Tutustukaa oikeasti toisiinne ja siihen, mitä elämältänne haluatte.

Vierailija
38/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole lopullinen. Näen lähivuosina eteesi tulevan todellisen rakkauden, mutta ensin sinun on opittava rakastamaan itseäsi. Olet tärkein!

Vierailija
39/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän nyt ja tulevaisuudessa minulle uskollinen?

Vierailija
40/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsestäsi riippuu, oletko valmis enää ottamaan uuden elämän vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi