Tietäjä paikalla hetken, kysy mitä vain!
Kommentit (56)
Tahtoisin tietää saanko vielä joskus lapsen..tytön vai pojan? Entäpä tapaanko elämäni rakkauden?
Kyllä sinusta äiti tulee ennemmin tai myöhemmin.
jatkanko nykyisen kanssa vai onko tulevaisuus jotain muuta? Jos niin mitä se tarkoittaa?
Saijalla jotain tunteita minua kohtaan? Miten jatkossa?
Suuri rakkaus odottaa sinua oven takana. Ole rohkea ja etsi onnesi!
Ja jos tulee, niin lähitulevaisuudessa vai joskus pitkän ajan kuluttua?
kuunteluttamassa sydänäänet. Jotkut vauvat on laiskempia liikkumaan kuin jotkut toiset. Vara ei venettä kaada eli jotta saat mielenrauhan, tarkistuta tilanne.
Vaikka varmaan kyllä ihan totta, en vain osaa vielä kuvitella parempaa miestä kuin se jota olen rakastanut viimeiset seitsemän vuotta.
tilanteeseesi ja parisi ei halua omalta osaltaan muuttaa tilannetta paremmaksi, ei kannata jäädä tuleen makaamaan vaan jatkaa matkaansa ja etsiä suhde joka tyydyttää sinua paremmin. Elämä on tässä ja nyt - nauti siitä! Elä täysillä!
kuunteluttamassa sydänäänet. Jotkut vauvat on laiskempia liikkumaan kuin jotkut toiset. Vara ei venettä kaada eli jotta saat mielenrauhan, tarkistuta tilanne.
Voin sanoo et mulla on kotona doppler jolla olen kyl kuunnellut et sydän sykkii,mut nyt kysyinki sulta ku oot selvännäkijä et nää mun vatsaan ja sano onks se terve vai sairas...ja jos viel samalla ku krkkaat vatsaan niin katot onko se tyttö vai poika.
t.9
kohtaan mutta ei osaa ilmaista tunteitaan. Hänellä on jonkinlainen tunnelukko, joka kaipaisi rohkeaa aukaisijaa. Oletkos se kenties sinä?
Eikös tärkeintä ole se, että vauvalla on kaikki hyvin siellä kohdussasi? Kun on noin rauhallinen, niin siellä masussasi odottelee pikkuinen poika.
Eikös tärkeintä ole se, että vauvalla on kaikki hyvin siellä kohdussasi? Kun on noin rauhallinen, niin siellä masussasi odottelee pikkuinen poika.
Ja kun edellisiin raskauksiin vertaa(on tyttöjä ja poikia) niin näillä viikoilla kumpaakin sukupuolta olevat on riehunu ku piru merrassa...siksipä kysyinki et missä mättää ku nyt ei oo mitään liikettä...
Mut toiveissa ois poika,joten toivotaan sit näin et siletä tulee se rauhallinen poika sit
mistä näitä sikiää?