Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä? Lapsille makaronia ja kalapuikkoja, äidille ja isälle tonnikalapihvit
22.05.2010 |
valkosipuliperunat ja salaatti kera valkoviinin?
Kommentit (43)
Olen sitä mieltä, että jos lapsille ei kelpaa se ruoka, mitä on tarjolla, saavat valmistaa sitä itse haluavat, jos ei kelpaa se, mitä muuten on ruokana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Noin olisin minäkin saattanut aterian toteuttaa. Tonnikala on aika kallis raaka-aine heittää hukkaan, jos nirppa-liisalle ei kelpaakaan. Nythän tuossa oli win-win -tilanne ja vanhemmille lisäksi kahdenkeskistä laatuaikaa. Maku on maistajan suussa. Ilmeisesti lapset pitivät saamastaan ruuasta, joten en näe mitään väärää, jos joskus ruokailu toteutetaan noin.
M54
Alue: Aihe vapaa
Lapsuuden kaveri,ei ystävä vaikka luuli olevansa,väitti foorumeilla,että meillä joka päivä kalapuikot ja ranut. Hän ei kovin usein meillä edes käynyt eli emme todella syöneet sitä settiä kuin joskus,varmaan jos rahat oli vähissä. Tän kaverin perheessä söivät usein hernekeittoa viikonkin. Halpaa ku mikä ite tehtynä iso kattila. Mutta se jos vanhemmat käyttää itseensä ja ruokiin enempi rahaa kuin lapsiin,on narsismia. Lapsethan on kasvavia. Tarvitsevat vitamiinit ym. Ja mitä he sitten aikuisena muistelee vanhemmista,jotka laiminlöi heitä,aineellisestikin. Itse ostan lapsilleni parempaa.