pinoon tapoja saada rahaa "ilmaiseksi"!
kotihoidon tuella ja rahat loppu aina tässä vaiheessa kuuta. nyt haluaisin pinoon keinoja jolla saisin rahaa lisää ilman, että menisin kokopäivätöihin.
ensimmäisenä tulee mieleen pullonkeräys. mitä muuta?
Kommentit (30)
Siinä on oikeasti mamma löytänyt helpon tulonlähteen.
Kuulostaa hurjalta, mutta voisin ryhtyä tuohon itsekin.
Mitä siinä menettäisi jos vain onnistuu pitämään henkilöllisyytensä salassa?
Olen tehnyt tätä jo useamman vuoden ja tosiaan olen sen tyyppinen ihminen, että kun on kerran helppoa rahaa niin miksikäs ei. Ja omassa tuttavapiirissä hyvät ystävät tietää bisnekseni. En salaile niitä, mutta en niistä huutelekkaan.
Rajan kuitenkin vedän siihen, että kenellekkään en kerro osoitettani, puhelinnumeroa, enkä mitään muitakaan henkilökohtaisia tietoja joista minut voisi tunnistaa enkä tapaa mistään rahasta ketään livenä. Olen maistraattiin tehnyt nimen ja osoitteen luovutuskiellon, puhelinnumeroni on salainen jne..
Aika hurjiakin summia on joskus tarjottu, että menisin julkiselle paikalle tapaamaan miestä ja antaisin pikkuhousuni pussissa kädestä käteen. En kuitenkaan lähde sellaiseen, koska ei koskaan voi tietää millainen se toinen osapuoli on.
Mutta kauhistelijoille tiedoksi, niin suurinosa on ihan tavallisia perheellisiä, naimisissa olevia isejä, joilla on vaan vähän pervommat jutut, joita ei voi tai kehtaa kotona toteuttaa.
Kuten alussa jo sanoin, niin olen erilaisille seksipalstoille laittanut ilmoituksia, joista asiakkaita löydän. Mammat voivat käydä katsomassa mm. www.seksitreffit.fi ja sieltä etsiä palstan, joka on pullollaan erilaisia pikkuhousu ym. ilmoituksia.
tekee niillä pissaisilla alushousuilla? Imee niitä, pistää päähänsä, runkkaa...
Harrastuksesta voi saada rahaa. Itse myyn piirustuksiani netissä. Enimmäkseen digitaalisia versioita, mutta toisinaan lähetän alkuperäisiä piirustuksia paperilla. Mukava lisäraha opiskelijalle :)
Käsitöitä voi myös yrittää myydä, jos niitä tykkää tehdä.
Minäkin lähetän kakkaa! Kiva kuulla muistakin jotka tekevät samoin
Juu, paskaa en ole lähetellyt kenellekkään enkä lähetä. Se menee mun rajan yli. Liian ällöä. Mutta pissaa on oikeatsi helppo lähettää. Purkkiin vaan ja minigrip pussiin ja tiiviisti teippiä ympärilel ja pakettiin.