Miksi minua ei kutsuta ikinä grillijuhliin, puutarhabileisiin
tai illanistujaisiin? Itse järjestämme juhlia silloin tällöin ja vieraitakin saadaan. Vastakutsuja ei vaan tule. Ärsyttää, kun juhlien järjestäminen tulee aika kalliiksikin, vaikka vieraita olisi esim. alle 10, jos on kuitenkin hyvät tarjoilut. Pitäisikö minun lopettaa kivojen bileiden järjestäminen?
Kommentit (5)
valitatko mausteista yms. mutta peität ne että noh voin syödä tuota ja tuota, mut hei älkää käyttäkö hajuvettä, hyttysmyrkkyä, haisee.
kyttäätkö mitä miehesi tekee, tai muut, ja arvostelet muiden juomatapoja.? näin tunnen yhden jota ei haluta mukaan kun se saa pahan mielen aikaiseksi ja sillä on ärsyttävä mies.
mutta itse en järjestä juuri koskaan kun meillä ei ole kunnon tiloja ja ikävät naapurit jotka valittaa kaikesta:(
Meillä on ja ei meitäkään ikinä kutsuta vaikka me juhlia järjestetäänkin. Ihmiset niin tänä päivänä laskee kutsuilleen hintaa ja katetta.
mä en ole ruuan laittaja, ainakaan vieraille, ottaisin liikaa stressiä, koska yksikin kaverini on kokki(arvostetussa raflassa) ja toinen nipo. ja joskus kun jotain meinattiin niin kaikilla oli muuta tai yksikin pari sanoi että jos heille ei tule muuta niin voivat tulla. kiitti vaan.
jos ei pidä, niin kummakos, jos ette tule kutsutuksi. Jos taas pitävät, niin miettisin vieraslistaa seuraaviin juhliin uusiksi..