Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä taas on anoppikiintiö täynnä ja viikonloppu vasta puolessa

Vierailija
22.05.2010 |

Anoppi tunkee rakennustyömaalle mukaan, kulkee perässä kuin varjo ja suu käy tauotta. Minä maalaisin seinää ja nauttisin luonnon hiljaisuudessa ja rouva sen kun räpättää. Täytyy hankkia korvatulpat. Kulkisi poikansa perässä räpättämässä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa käytätte anopin kotia ilmaisena hotellina?

Vierailija
2/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai laita kahvinkeittoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti tiedän tuon tunteen niin hyvin! Oma anoppini on vielä äärettömän tunteellinen, joten itkeä tirauttaa ties mistäkin asiasta. Todella ärsyttävää.

Oma myös ilmeisesti kuvitteli ainakin aluksi, että toistan suvun vanhaa kaavaa eli soittelisin lähes päivittäin niin kuin hänkin omalle anopilleen. No, tässä tuli pettymään aikas pian! Jos haluan neuvoja tai purkaa sydäntäni, soitan omalle äidilleni. Mitä minä puolivieraalle ihmiselle mitään puhun tärkeistä asioista.

Vierailija
4/5 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulin keventäneeksi hänelle joskus kuormaani, kun olin kolmen pienen lapsen kanssa vauvalomalla ja mies teki kellon ympäri töitä ja valittelin, kun omista vanhemmista ei ole avuksi. Tästä anoppi päätteli että meillä on tunnevammainen perhe ja kerran möläytti sen suustaankin.

Vierailija
5/5 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi tunki rakennustyömaalle parhaimmillaan 4 kertaa päivässä. Aina neuvomaan miten piti rakentaa mitäkin kohtaa. Tuskin on edes polttopuita koskaan hakannut, mutta rakentamisesta tietää silti kaiken...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän