Samanaikainen orgasmi
Leffoissa ja muutenkin hehkutetaan samanaikaista orkkua. Exäni (olen mies) kanssa tultiin usein samaan aikaan. Hän (nainen) sai helposti ihan normipanolla ja kun oli tulossa niin pimpsa supisteli kivasti. Se varmaan antoi (ja se kun tiesi toisen saavan just)loppusysäyksen minullekin ja molemmilta tuli siis samaan aikaan. Hän ei aina uskonut, että olin jo laukaissut kun ei kiihkoltaan huomannut. Sormella piti koittaa ja todeta siementen olevan laarissa.
Kaiken kaikkiaan se yhtäaikainen orkku on ylimainostettu. Oikeestaan kivempi saada vuorotellen niin ei ole sellaista "sähellystä" se loppu.
Ei se pelkkä seksi meitäkään yhdessä pitänyt...
Kommentit (9)
sika ei taida paljon pesää saada tolla tyylillä röh röh..what a lover =) hah haa
Meillä yleensä sessio päättyy yhteiseen orgasmiin. Esim. nyt viikonloppuna iltapäivä panolla vaimo sai kahdeksannen orkun kun itselläni tuli.
mä en ymmärrä mitä pieniä orkkuja nää multiorkkaajat kuvittelevat saavansa..mä saan yhden kunnollisen ja se riittää...tullaan yhtäaikaa tai sitten ei, jos kiusataan toisiamme erikseen tms. t nainen
mä en ymmärrä mitä pieniä orkkuja nää multiorkkaajat kuvittelevat saavansa..mä saan yhden kunnollisen ja se riittää...tullaan yhtäaikaa tai sitten ei, jos kiusataan toisiamme erikseen tms. t nainen
vaimo saa, ja kyllä, ne ovat kunnon orkkuja, huutaa ja kiljuu ja pillu on kuin ruuvipenkki. Ainoa haittapuoli on kunnon session jälkeen kun vatsanpohja on kuulemma tosi kipeä, krampissa.
ja naiset varsinkin. Eräs nainen sai orkkuja lukuisia ja joskus meni häneltä tajukin.
Paras pano ikinä. Harmi vaan kun hänen oma miehensäkin oli peuhussa mukana....
Niin meilläkin alussa oli näitä yhden orkun juttuja, nyt aikaa myöten homma on "edennyt" pidempiin sessioihin ja laatu seksissä on todella parantunut. Oma kestävyyskin on toki aivan eriluokkaa kuin nuorenpana, nykyään joskus välillä jo pitää huilitaukokin kun paikat puutuu vaikka asentoja vaihdellaankin. Vaimo ei valita, pikkasen seuraavan aamunlenkit ovat vaikeita kun paikat on hellinä...
nykyään, että saan muutaman kerran siinä matkan varrella ja yleensä vielä siinä lopussa myös yhdessä miehen kanssa. Musta se on kivaa...