Uskaltaako LimeWiren ladata koneelle? lapsi haluaisi ladata ilmaista musiikkia,
itse en ymmärrä näistä asioista mitään.
Tietääkö kukaan onko sivusto laillinen, turvallinen ja muutenkin ok?
http://finnish.toggle.com/lv/group/view/kl32393/LimeWire.htm
Kommentit (15)
Pitääkö lapselle opettaa laittomat keinot, koska se "haluu"?
Jos oli niin kommentti on täysin aiheeton.
Olen mielestäni tuonut tarpeeksi hyvin esille sen, etten halua laittomuuksia. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?
Kiitos asiallisesti vastanneille.
ap
mutta netistä se olisi laillista ilmaiseksi?
Hommatkaa spotify ja kuunnelkaa ilmaisksi levyjä tai nokian comes with music, jossa saa kehnon kännykän mutta ladata vuoden ajan musiikkia netistä rajattomasti.
Itse olen ainakin ladannut sen koneelle ja kaikki on ilmaista ja musaa saa ladattua ilmaiseksi ;)
Itse olen ainakin ladannut sen koneelle ja kaikki on ilmaista ja musaa saa ladattua ilmaiseksi ;)
Toki jatkat lataamista että lapsesi ei saa palkkioitaan työstään?
Hittu mikä urpo. Varas.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2010 klo 11:41"]
Meillä nuoret latasivat, ja vaikka on huippuhyvät virustorjuntaohjelmat, jotenkin vain ne pääsevät pesiytymään koneelle. Muutama satku on mennyt jo koneiden puhdistamiseen...
[/quote]
Kallista.
En ole mikään nörtti, enkä muukaan näiden asioiden asiantuntija. Itse asiassa en pysy perässä näissä kaiken maailman kotkotuksissa. Oikeasti ei edes kiinnosta mutta lasta kiinnostaa ja siksi kysyn täältä neuvoa.
Ystäväni ovat yhtä vanhanaikaisia kuin minäkin eli heistä ei ole apua.
ap
Meillä nuoret latasivat, ja vaikka on huippuhyvät virustorjuntaohjelmat, jotenkin vain ne pääsevät pesiytymään koneelle. Muutama satku on mennyt jo koneiden puhdistamiseen...
Meillä teini latasi ja läppärinsä on nyt virusputsauksessa. Tuli jotain troijalaisia ja lisäksi joku indokiinalainen mato-ohjelma jotka eivät lähteneet omin neuvoin pois.
ole kovin tehokkaat virustentorjuntaohjelmat jos päästävät virukset ohi. Itselläni oli tuo Limewire ja aina ohjelmat ilmoittivat viruksesta ja kysyivät mitä tehdä sille.
Mutta, LimeWire ei ole kovin hyvä ohjelma, koska se on aika"raskas" ohjelma. Jos nyt pitää jokin latausohjelma ladata, suosittelen Emulea ja Dc++:aa. Ovat paljon kevyempiä ohjelmia koneen pyörittää.
Tietenkään noistakaan lataaminen ei ole laillista (tietenkään), kuten ei myöskään Limewirestä.
sieltä voi kuunnella ilmaiseksi musiikkia, mainoksia tulee muutaman biisin välein.
Toivottavasti ei ole vaikea ladata ;-)
ap
Laittomaksi se menee kun JAKAMAAN alkaa. Kaikki, ihan kaikki nykyään lataa musiikkinsa netistä kun haluavat musiikkia siirtää esim puhelimeensa. Siinnä ois polliisille hommaa kerrassaan..
mutta sen sijaan se on turvallinen ja laillinen tapa kuunnella ilmaiseksi musiikkia omalta koneeltaan.
Pitääkö lapselle opettaa laittomat keinot, koska se "haluu"?