mielestäni en ole kiva äiti
enkä voi tälle tunteelle mitään :(
Lapseni mielestä olen, omastani en :( Olen liian tiukka, kiireinen ja ärsyttävä ämmä :(
Kommentit (3)
meillä on pieni perhe, siis minä, mies ja lapsi, molemmat ollaan yksityisyrittäjiä, joten vapaata aikaa on tosi vähän. Lapsellamme ei ikävä kyllä ole sisaruksia vaikka olisimme halunneet. Elämä vain on. Töissä ollaan tosi paljon ja kotonakin joutuu joskus tehdä työtä. Omakotitalo jossa iso tontti pitää myös hoitaa. Elämä olisi ihan jees, mutta lapsen puolesta tunnen syyllisyyttä kun yhteisiä hetkiä ei ole niin paljon kuin haluaisi :(
Siltikin tiedän että lapsilleni olen se paras äiti, riittävän hyvä. He ovat kuitenkin aivan varmoja rakkaudestani. Vaikka olen tiukka ja jämäkkä, asian takana on kuitenkin rakkaus. Kyllä me nille nappulpille kelvataan, parempi että ollaan tiukkoja kyuin että annetaan kasvaa ilman rajoja.
että olet, ota se vastaan kiitoksena ja ole iloinen:-). Omasta mielestään sitä ei koskaan ole riittävän hyvä, mutta lapset ovat vähästäkin tyytyväisiä. Ja kun tiedät nuo "puutteesi", voit yrittää niiden suhteen pientä parannusta. Hiukan lisää kivaa aikaa lapsen kanssa..ihan rennoin mielin..saatte siitä molemmat paljon irti:-). Ihan tarpeeksi kiva äiti olet:-).