Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No oliko nyt vähän turhantarkkaa...?!?

Vierailija
21.05.2010 |

Laitoin itsestäni facebookiin kuvan, jossa minulla on kummipoikani (3 kk) sylissäni. Poika on olkapäälläni, eli kuvassa näkyy vaan vauvan takaraivo. Ja lapsella on vaatteet päällä. En laittanut lapsen nimeä mihinkään, kirjoitin vaan että "minä ja rakas kummipoika".

Kuvani näkyvät vaan kavereilleni.

No, veljeni ja veljen vaimo (kummipoikani vanhemmat) näkivät kuvan facebookissa, ja sain vihaisen puhelinsoiton veljen vaimolta, että kuinka teen näin ajattelemattomasti ja että olisi pitänyt pyytää lupa kuvan julkaisemiseen ja että minun pitää välittömästi poistaa kuva. Vaahtosi kuitenkin vielä että nyt kun se on kerran netissä ollut, sitä ei saa sieltä pois ikinä jne.

Joo-o, siis kyllähän mä tiedän että pitäisi pyytää lupa kun laittaa kuvan, mutta en nyt oikeasti ajatellut, että kuva jossa näkyy vauvan takaraivo, ei ole nimeä, eikä vauvaa siis voine kukaan "hullu" tunnistaa, että siitä tulisi näin hirveä haloo ja riita...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asian olisi voinut sinulle ilmoittaa ystävällisesti.

Mä en hyväksy myöskään että kukaan laittaa mun lasten kuvia ollenkaan nettiin, vaikka ei näkyisi kuin takaraivo tms.

Vierailija
2/5 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tosiaan on huolissaan, niin kuten kakkonen sanoi, olisi voinut ystävällisesti ilmoittaa. Eikä kukaan ole kiinnostunut kenenkään takaraivokuvista, joten en olisi huolissaan siitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitinä oletan, ettei kukaan laita lapsestani kuvaa nettiin ilman, että kysyy lupaa minulta. Ja lupaa ei kyllä edes heruisi.

Vierailija
4/5 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hieman" ylireagointia taas :D

Vierailija
5/5 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään kuvia mihinkään kysymättä. Ihan sama, vaikkei näkyisikään kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi