anna vinkki miten yllätän mieheni kun hän tulee töistä
muutaman tunnin päästä?
Jotain kutkuttavaa josta saa iltaan vipinää?;)
Kommentit (14)
Älä mieti tommosia.
Kaikki tietää, että se ei paljoa vaadi, että mies saa mitä haluaa. Eli seksiä ja ruokaa. Järjestys riippuu siitä, onko nälkä vai ei. Jos sen ei tee mieli seksiä, niin on hoitanut asiansa muualla ja riittää että ruokit. Muista sitten nämä asiat hoidettuasi antaa miehen tehdä mitä haluaa. Oliko tässä riittävästi vinkkiä. En tiedä kyllä mitä vipinää tästä seuraa, mutta ainakin tyytyväinen mies.
ilman pikkareita ja muka tahatonta vilauttelua
Joo ei sitä miestä vaikea olekaan saada sänkyyn, on vaan mukava vähän nostattaa tunnelmaa ja pitää sellasta kipinää yllä eikä vaan että "no nussitaan ja syyään nakkikeittoo päälle"....
tota mekkovinkkiä vois käyttää :)
ja ainahan sen voi laittaa vaatekaappiin niin ei mene heti yllätys piloille.
..eikä vaan että "no nussitaan ja syyään nakkikeittoo päälle"....
mutta mulla on niin pieni napa ettei miehen maha taida navallisella täyttyä.. :(
mutta mulla on niin pieni napa ettei miehen maha taida navallisella täyttyä.. :(
oli kuitenkin positiivinen yllätys.. ei navallinen nakkipataa ja nakkipadalle haisevaa naimista.. :D
saa ottaa kakkoseen, jos huvittaa kokeilla kun vähän on ensin sitaistu pohjia.
Vaihda lukko ja pyllistä postiluukusta.
Kun miehesi tulee niin käske työntyä sisään
A) vaatteet saa tiputtaa mihin huvittaa
B) otat aina poskeen, jos mies tahtoo
Ilmoita että nyt se saa kuksia joka reikään ja niin kauan kuin pilistä lähtee nahka!
täällä on hyviä ehdotuksia tullut! :D
Mulla kävi itse asiassa sama mielessä tänään, et yllättäisin miehen jotenki, mut enpä taida jaksaa.
Pientä snacksiä pöytään ja "antoisa" paita päälle ;-)