En tainnut hakemaani työpaikka saada :´(
vaikka hyvältä vaikutti ja mm haastattelun jälk tuo pomo sanoi että "sinusta jäi hyvä käsitys" ja "älä ole noin huolissasi".
Ja eräs tiimin jäsen jonka kanssa varmaan ½h juteltiin sanoi pitävänsä peukkuja puolestani..
Tänään se pomo on vielä yhtä haastatellut, itse kävin haastattelussa 1½vkoa sitten ja tosiaan tänään on se päivä milloin soittaa ja ilm päätöksestään.
Ei ole puh soinut.
Kommentit (31)
sähköpostilla että olin saanut paikan! Tuo sähköposti meni kuitenkin spammikansioon ja ihan sattumalta vilkaisin sinne.
Tosin kys pomo sanoi kyllä ihan soittavansa...
Ap
onko haastattelu kenties klo 14.00-15.30? Eli jos viimeistä ei ole vielä edes haastateltu, niin rauhassa nyt vaan odottelet.
Itse en kyllä malttaisi viikonloppua jäädä viettämään noin, vaan vaikka klo 15.55 soittaisin ja kysyisin tilannetta :). Tein niin ja sitten sihteeri vaan ilmoitti, että pomo lähti jo, mutta mut valittiin, mutta pomo aikoi soittaa ja kertoa heti maanantai aamuna. (tuosta sai kyllä kuulla myöhemmin :))
Ei huvita peräänkään soitella, viimeksi ti juteltiin ja tein motivaationi selväksi, silloin oli vielä 3 haastateltavaa jäljellä.
Ap
Mulla oli tuskien päivä tasan viikko sitten. Soittivat 15.45, että sain paikan! Tänään allekirjoitin työsopimuksen. Päättyi vaatimaton lähes kahden vuoden työttömyys. Pidän kovasti peukkuja puolestasi ja yritän tällä valaa uskoa sinuun, että joskus tulee sinunkin vuorosi saada se paikka. Kenties jo tänään!!! Tulethan kertomaan kuinka kävi!!
voinhan sen täällä kertoakin, kunhan nyt vain saisin tiedon edes itse:/
pahoin vain pelkään että pomo ei pidä kiirettä ilmoittautumisen kanssa, koska valinnut jonkun muun siihen. Ehkä jopa lähtenyt jo kesäisen vkonlopun viettoon, mitä nyt yhdestä kärvistelevästä ihmisparasta.
Ap
Itelle kävi tammikuussa niin, että olin haastattelussa ja pois lähtiessäni toinen niistä haastattelijoista sanoi, että "kyllä me vielä kuule nähdään" yms. Mun jälkeen oli enää yksi haastattelu niillä ja loppujen lopuksi pitkittivät päätöstään useammalla viikolla ja en sitten paikkaa saanut :( Tästä, kun mulle ilmoitettiin niin käsitin, että eivät sitten ottaneet ketään kyseiseen hommaan. Toivottavasti kohta soittavat hyvät uutiset sulle!
koska ihan varmasti he soittavat KAIKILLE haastatelluille - oli vastaus positiivinen tai kielteinen... :-)
Pidän sulle tosi paljon peukkuja! Kyllä se kertoo paljon, jos hyvä fiilis jäi itselle (ja muille). Olen ihan varma että saat paikan!!!
ainakin osoitat sille pomolle että todella haluat sen työn. Mutta älä sano, että hermona täällä odottelen. Sanot vaan, että "Haluaisin tässä ennen viikonlopun alkua tietää kuinka työpaikan kanssa kävi" Jos se on kielteinen, niin sanot, että sepäs ikävää, olisin todella ollut tästä paikasta kiinnostunut ja toivotat sitten reippaasti hyvää kesää ja mainitse myös, että pitäkää mielessä jos toisia paikkoja avautuu.
Näin pomo saa sinusta positiivisen ja aktiivisen kuvan. Tsemppiä!
koska ihan varmasti he soittavat KAIKILLE haastatelluille - oli vastaus positiivinen tai kielteinen... :-)
Pidän sulle tosi paljon peukkuja! Kyllä se kertoo paljon, jos hyvä fiilis jäi itselle (ja muille). Olen ihan varma että saat paikan!!!
puolesta! Odotan jo ilmoitusta kuin sulle kävi.
T:13
ole puhelimessa, vieläkään:/
Ei tosiaan huvita soitella perään, kun hän itse sanoi ti soittaessani, että pe on yhteydessä.
Ap
En haluais miettiä koko viikonloppua tuota asiaa vaan saada selvyyden.
Mitäs, jos hänen lapsensa on tänään sairaana tai töissä on jotain muuta akuuttia? On ihan inhimillistä, että ei ehdi tai muista soittaa. Mä soittaisin itse perään ja kysyisin asiasta.
Vaikka on muutakin elämää, niin kyllä tällaisissa asioissa pitäisi lupauksensa pitää!! kys pomolle kun on myös varajohtaja ja niitä muitakin alaisia paikalla aina klo17.30 asti joten heitäkin voi asiassa neuvoa ja infota.
Eli siis soitin äsken kys työyksikköön ja oli niinkuin uumoilinkin, hän on jo lähtenyt viikonlopun viettoon.
Ja minä kärvistellyt aamu 07 asti maha kuralla, ei helvetti:// olisi tosiaan ollut kiva tietää vkonloppua vasten näinkin iso asia.
Ap
Ei ajatella kuin omaa napaansa. Mitäpä siitä tulevien alaisten tärkeimpiä asioita ilmoittelemaan.
Mutta mutta, oo ovelampi. Vielähän on virastoaika, joten soita sen kännykkään ihan kun et oisi yksikköön soittanutkaan :-)
T: 13
ehkä ja todnäk hänen hlökuntansa sen tietää, mutta ei esim netissä lafkan sivuilla sitä jaossa ole.
Olen vain kurkkuani myöten täynnä tätä alan työntekijöiden kohtelua:´(
"tehkää te alaiset duunit älkääkä vaan vinkuko mistään ja tuossa on ovi jos ei kelpaa olot".
Ääh, olen vain aika kyrpiintynyt tällä hetkellä.
Mutta kiitos tsemppauksista ja vkonloppuja!
Ap
Tuskaa!!
Ap