Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko opettajilla suosikki-/inhokkioppilaita. Kokemuksia?

Vierailija
21.05.2010 |

Osaavatko olla tasapuolisia jos pitävät joistain lapsista enemmän? Entä saavatko nämä opettajan mielestä ei-kivat lapset huonompaa kohtelua?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin oppilaasta ei ihan heti opi pitämään, mutta ajan kanssa kyllä. Näin etenkin yläkoulussa. Omien lasten näköiset ja oloiset oppilaat toki herättävät jossakin määrin positiivisia tunteita, vaikka olisivat millaisia hulivilejä tahansa. Kaikkia kohdellaan kuitenkin ehdottoman tasa-arvoisesti.

Vierailija
22/24 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin neljännellä luokalla opettajan inhokki. Otti minut aina esille kokeiden palautuksessa, missä minulla oli mennyt tehtävä väärin. Kellekään muulle ei tehnyt noin. Ja olin vielä kiitettävän oppilas. En kertaakaan jättänyt läksyjä tekemättä, viittasin tietäessäni vastauksen ja olin tunneilla hiljaa. Olin tunnollinen ja arka lapsi, en suinkaan mikään riiviö. Kiusattukin olin. Opettaja aina haukkui ja alisti.

Monta kertaa olin muka ollut mukana jossakin missä oppilaat olivat aukoneet opettajalle päätään. Opettajan mukaan siis. Käsi sydämellä vannon vieläkin etten koskaan ole päätäni aukonut opelle. Näiden tapausten aikana olin jopa ihan toisessa huoneessa!

Että kyllä se arka lapsikin joutuu inhokki-listalle. Ei tarvi olla mikään kauhukakara. En edelleenkään tiedä mikä minussa oli vialla. Ehkä olin liian ruma hänen makuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti käyttäytyvät vitosen oppilaat on usein niitä, joisata minä tykkään. Tai sitten tytöt, jotka ovat reiluja omia itsejään, mukavia.

Valitettavasti joistakin oppilaista tulee luokkatilanteissa esiin ne huonoimmat puolet. Olin juuri risteilyllä 9-luokkalaisten kanssa, ja jotkut (juuri ne "hulttiot" ja vitosen-kutosen) oppilaat olivat kerrassaan ihania, hauskoja, kohteliaita ja mukavaa seuraa. Toiset taas hellyttävän ujoja ja hiljaisia. En pidä nyrpeistä oppilaista, tai ylipäätään niistä, joihin ei saa mitään kontaktia (jos ei ole erit.tapaus).

Kyllä opettajalla on sijaa sydämessään monenlaisille oppilaille.

Vierailija
24/24 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kylläpä vain ne pirullisemmat oppilaat olivat aina open suosiossa. Yhteiskunta rakentuu röyhkeyden suosimisesta.