Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ens viikolla alkaa meidän perheen perinteinen kesätappelu juhannuksen vietosta.

Vierailija
21.05.2010 |

Mies ei voi viettää yhtään juhannusta erossa äidistään ja minähän en lapsiani mökille hänen mukaansa päästä.

Ukko vänkää koko kesäkuun asiasta, eikä usko kun sanon että minä ja lapset emme mökille jussina tule.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ukko voisi itse sinne äitinsä helmoihin jussina mennä. Mutta vitun paksupää ei usko puhetta, kun sanon että minä en mökille lähde. Kun esikoinen oli vauva, ukko pakotti mut mökille 1,5kk ikäisen vauvan kanssa eikä vauvan pulloja pystynyt keittämään 4 päivän aikana kertaakaan kun vesi oli niin vähissä.

Enää en ole riippuvainen siitä mitä lasteni isä tykkää päätöksestäni pysyä jussi kotona.

Vierailija
22/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkopaikka on. Sinne saa menna kaikki sukulaiset ketka vaan haluavat. Isallani on mokki, ja sinnekin saamme menna jos huvittaa kunhan tiedustelemme asiaa ajoissa, etta han voi sitten olla uuden perheensa kanssa ihan lahietaisyydella heidan toisella mokillaan.

Me mieheni kanssa keskustelemme ja mietimme yhdessa mita milloinkin tehdaan. Eika riitoja tule kannaamisesta, koska emme koskaan kannaa. Meista on mukavampaa olla lastemme kanssa selvin pain, ja *nauttia* alkoholia kohtuudella niin, ettei mene paa sekaisin.

Kuulostaa monelle nama juhlat joltain ihme pakkopullalta etta on PAKKO tehda sita ja tata. Ei ihmekaan jos tulee riitoja jos on jotain paahanpinttymia joista ei osata tehda kompromisseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävää miten yleistä se on. Lastensuojeluun tekisin ilmoituksen teistä.

Vierailija
24/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alaikäiset teinit siihen päälle. Eikä anopin mökille johtavaa kärrypolkua yksikään ambulanssikuski ala ajamaan, koska jos ei ole aiemmin mökkitietä ajanut, ruhjoo auton pohjan korjauskelvottomaksi. Ja hukkuneella lapsella on tuplasti enemmän odotusaikaa jos ambulanssi tulee 14km päästä, kuin se että autolla pääsisi joku ambulanssia vastaan.

Viimeiset matkat Oy eli ruumisauto.

Vierailija
25/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on oma mökki! Ja onneksi me ei päätetä toistemme puolesta, miten yhteiset juhlat vietetään!

En antaisi mökille muksuja mukaan, jos siellä ei ole yhtään selväpäistä aikuista paikalla. Mutta ihmettelen, miksi et voisi miehesi mieliksi silloin tällöin mennä mukaan lapsia vahtimaan ja kärsiä juhannuksen aaton anopin kanssa? Lähdette vaikka juhannuspäivänä kotiin ja sovit, että ensi juhannus ollaan sun tyylillä, hintana sinun joustamisestasi. Pieni kompromissien teon taito ei ole parisuhteessa pahitteeksi.

Vierailija
26/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku olisikin selvänä huolehtimassa lapsista, se ei poista sitä tosiseikkaa, että humalainen aikuinen on lapsen mielestä pelottava. Vaikka käyttäytyisikin kunnolla niin jo pelkästään käytöksen muuttuminen saattaa pelottaa lasta. Saunakaljat tai viinilasilliset tuskin vielä haittaa mutta humalajuominen ja lapset eivät sovi samaan paikkaan.

Vierailija
27/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku olisikin selvänä huolehtimassa lapsista, se ei poista sitä tosiseikkaa, että humalainen aikuinen on lapsen mielestä pelottava. Vaikka käyttäytyisikin kunnolla niin jo pelkästään käytöksen muuttuminen saattaa pelottaa lasta. Saunakaljat tai viinilasilliset tuskin vielä haittaa mutta humalajuominen ja lapset eivät sovi samaan paikkaan.

Vierailija
28/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hänkään tee mitään mun mieliksi. Ja olen jo 7 juhannusta anopin mökillä kärsinyt, nyt on mun vuoroni viettää 7 juhannusta kaupungissa.

Eikä mulla ole ajokorttia, enkä todellakaan pilaa juhannustani sillä että juoksen yksin lasten perässä juhannuksen kun muut kännäävät.

En arvosta ukkoani ja hänen sukuaan niin paljon, että sen eteen uhrauksia tekisin.

Vierailija
29/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla pihalla grillata, sisävessa, sähköt, juokseva vesi, sähkösauna, jossa puhdasta vettä. Ja asumme 500 metrin päässä järvestä, uimaan pääsee.

Sairaalaankaan ei ole pitkä matka jos lapset lähimetsässä itseään telovat.

Mutta, voin toki antaa 10kk ikäisen ja 4v:n isänsä mukaan anopin sähköttömälle ja vedettömälle mökille, jossa kaikki aikuiset ovat kännissä juhannuksena.

Itse lähden sit juhannuksena Itämeren risteilylle, enkä vastaa puhelimeen.

Ehdin juhannuksen jälkeenkin kuulemaan sen, että lapseni ovat joko hukkuneet tai heitä on pistänyt käärme mökillä, elleivät ole sitten häkään menehtyneet.

Annan toki lapset isän mukaan mökille, mutta itse en sinne lähde.

omalla pihalla grillata, sisävessa, sähköt, juokseva vesi, sähkösauna, jossa puhdasta vettä. Ja asumme 500 metrin päässä järvestä, uimaan pääsee.

Sairaalaankaan ei ole pitkä matka jos lapset lähimetsässä itseään telovat.

Mutta, voin toki antaa 10kk ikäisen ja 4v:n isänsä mukaan anopin sähköttömälle ja vedettömälle mökille, jossa kaikki aikuiset ovat kännissä juhannuksena.

Itse lähden sit juhannuksena Itämeren risteilylle, enkä vastaa puhelimeen.

Ehdin juhannuksen jälkeenkin kuulemaan sen, että lapseni ovat joko hukkuneet tai heitä on pistänyt käärme mökillä, elleivät ole sitten häkään menehtyneet.

Annan toki lapset isän mukaan mökille, mutta itse en sinne lähde.

Vierailija
30/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin Iltasanomat nostaa Perheelliset-sivustolla esiin sen että lapsiperhe pääsee paljon helpommalla ja kaikilla on oikeasti kivaa kun juhannus vietetään mökkeilyn sijasta kaupungissa. Suosittelen kokeilemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän