Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oon huono äiti? :((((

Vierailija
01.05.2010 |

tänään vappu, mulla muksu nukkuu makkarissa, oon ottanut olutta ensimmäisen kerran 2 vuoteen ja tuntuu, että olen kännissä! ja en ole nauttinut kun vain muutaman.. ja oikeasti viimeksi otin vuonna 2008.... en vain ole päässyt viihteelle, mutta olempa luonut hyvän äiti-tytär suhteen mitä en ikinä tule katumaan.. olenko huono äiti? :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.neljän äiti :)

Vierailija
2/9 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei toi ihan fiksua ole, mitä jos olisi sattunut jotakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et todellakaan ole huono äiti.

Jos lapsesi on terve ja hän nukkuu, niin miten hän kärsisi tuosta? Eri asia sitten, jos lapsi on kipeä ja vaatii jatkuvaa huolenpitoa yölläkin.

Pitkä juomattomuus vaan tekee sen, että "viinapää heikentyy".

Vierailija
4/9 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet tehneesi väärin niin sitten olet. jos koet että tää on ihan ok, niin et

Vierailija
5/9 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin toihan on vaan hyvä juttu! Lähdet vaikka kavereiden kanssa kaupungille, koska päiväkännit vaan on parhaat kännit!

Mut jos olet yksin lapsen kanssa niin asia on ihan eri enkä ikinä ottais olutta tossa tilanteessa. Jos sä olet kännissä, niin sun hoksottimet ei oo niin terävät mitä taaperon kanssa täytyy olla. Jos nyt jotain tapahtuu niin sulla on siitä paha mieli ja morkkis pitkään.

Vierailija
6/9 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsella ei oo tapana herätä yöllä niin ei tuosta satunniasesta juomisesta lapsen nukkuessa haittaa ole. Jos jotain sattuisi tapahtumaan kännissä ollessasi, onhan sinulla joku jolle soittaa ja pyytää apuun?

Mä join eilen lasten hereillä ollessa lasin kuohuviiniä, ja joskus otan illalla lasten jo nukkuessa yhden siiderin,eli en kyllä kännissä ole, mutta on sitä kiva joskus ottaa yksi siideri kotona kun ei pääse ulos viihteelle. Oon yh eikä ole usein hoitajaa lapsille joten juhlimaan en pääse, mutta josa aikoisin kotona enemmän juoda kuin yhden, pitäisin huolen että voisin hätätapauksessa soittaa jonkun kaverin tai esim äitini paikalle. Mulle kyllä rittää hyvin se yksikin siideri kun niin harvoin juon, tuntuu että siitäkin menee ihan tarpeeksi sekaisin.

Vierailija
7/9 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni lapsi ja on jo valmiiksi väsynyt, niin sitä illalla ottaa yhden ja sen jälkeen on aikas valmis menemään nukkumaan. Kyllä tulee uni helposti. Ei puhettakaan, että jaksais ottaa useamman ja oikein innostua kukkumaan.

Vierailija
8/9 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kännästään joka viikko enemmän tai vähemmän. Lapsistakin on tullut jo varhain itsenäisiä, kun ruoanlaittajia ei ole aina ollut. Eikä mitään av-mammojen pullamössökakaroita, joita ei edes osata potalle opettaa. Meillä kyllä oppivat, kun paskat ja kuset oli vaipoissa tarpeeksi kauan!

Vierailija
9/9 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman oluen juominen ei tee sinusta huonoa äitiä. Varsinkaan jos et juo säännöllisesti. Älä huoli. Jaksat varmasti päivän läpi paremmin, kun sait vähän rentouttaa itseäsi pikkuisen päiväunien aikana. Tsemppia tulevaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi