Kommentteja mekosta?
Kävisikö tämä teidän mielestänne pieniin, ei kovin muodollisiin häihin asuksi korkkareiden kanssa?
http://www.meandi.se/fi/tuotteet/101502.aspx
Kommentit (22)
Tietty jos asustat todella laadukkaasti (kengät, laukku, korut, kampaus, huivi) niin ehkä niukin naukin. Itse en valitsisi tuota hääjuhlaan asuksi.
Onko tää joku av-mamman ammattitauti?
itse tunnet hääparin parhaiten ja ehkä vieraitakin....ehkä kallistuisin "ei"-kannanottoon kuitenkin...ja lisäksi musta tuntuu, että näin tuon mekon eilen ihan livenä yhdellä naisella, kuulin tilanneen jostakin ja oli ainakin huikaisevan paljon samanlainen. Ihan sievä, mutta ei välttämättä häihin.
Saat ihan oikean juhlamekon tuolla hinnalla.
pukeutumisella arvostetaan mielestäni hääparille tärkeää päivää, eikä tämä mielestäni ole hääjuhlan arvoista materiaalia.. tai itse en osaa mieltää puuvillamekkoa juhlamekoksi.. tämä siis minun mielipiteeni.
Nättejä kotelomekkoja ym. minulla onkin jo kaapissa. Olen vain vähän epävarma, kun kyseessä ovat pienet häät kesämökin rannassa, että mikä olisikaan sopiva asu... Jotenkin pelkään, että jos laitan korkkarit, niin uppoan hiekkaan ja joudun samalla vielä pitämään kuopusta sylissä ja kirmailemaan villin esikoisen perässä :D Melko epämuodolliset häät siis tulossa, mutta jospa silti pelaisin varman päälle ja laittaisin kunnolla hienosti.
Itse varmaan laittaisin korkeskorkoiset sandaalit ilman sukkia, niin voisin tarpeen tullen potkaista ne jalasta, jos pitää juosta lasten perässä :)
Nättejä kotelomekkoja ym. minulla onkin jo kaapissa. Olen vain vähän epävarma, kun kyseessä ovat pienet häät kesämökin rannassa, että mikä olisikaan sopiva asu... Jotenkin pelkään, että jos laitan korkkarit, niin uppoan hiekkaan ja joudun samalla vielä pitämään kuopusta sylissä ja kirmailemaan villin esikoisen perässä :D Melko epämuodolliset häät siis tulossa, mutta jospa silti pelaisin varman päälle ja laittaisin kunnolla hienosti.
en edes rantahäihin. Juhlaan kuin juhlaan kuuluu pukeutua sen vaatimalla tavalla.
Voisin mennä tuossa esim lapsen synttäreille, jossa on luvassa pihaleikkejä tms
jos haluat kilpailla morsiamen kanssa psykedeelisellä kauhtanallas.
Ei näyttänyt todellakaan juhlamekolta. Pinkki...hmm...kuvio...trikoota? Ehkä yksivärisenä menisi juuri ja juuri, muttei missään nimessä pinkkinä.
Liian arkinen ja tosiaan vaikuttaa lastenkuosilta.
toi sopis kauppaan torille yms..
ei juhliin
Minulle tuosta tulee mieleen yöpuku tmv.
Eli en laittaisi juhlaan.
ja esittelijä sanoi että juuri tuo mekko sopii hyvin vaikkapa häihin.
Minun makuuni trikoo-kangas on liian arkinen...
poikien vaatteita. Tykkään tosi paljon. Mutta on kyllä kalliita. Varsinki ku vertaa ruotsin hintoihin... ja jos kruunuiksi laskee. En raskis maksaa noin paljoa.
On aika arkinen. Jos haluaa epämuodollista kangasta, niin mieluiten vaikka jotain Nanson valikoimasta. Siellä on ihan juhlaviakin vaihtoehtoja.
Voi olla, että ojhtuu siitä, kun täällä tuntuu olevan joka toisella toi mekko ainakin ipanalla tai ainakin joku huivi, jossa tuo kuosi on ja mä olen niin hemmetin kyllästynyt jo koko kankaaseen :D Vähintäänkin tuntuu arkipäiväiseltä...