Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinien rahankerjuu sukulaisilta

Vierailija
21.05.2010 |

Siis nyt alkaa kyllä jo riittämään.

Sukulaisten lapset alkaa olemaan siinä iässä, että on ripille pääsy ajankohtaista.

Tälle kesälle on jo kolme kutsua tullut ja yhdet juhlat ovat jo olleet ja tiedän että vielä kaksi kutsua on tulossa...ja tätä jatkuu vielä muutaman vuoden.

Minä käyn mielelläni juhlissa ja annan lahjankin, ei siinä mitään, mutta kun kyseessä on sellaisten ihmisten lapset, jotka ei ole pitäneet mitään yhteyttä, tai todella harvakseltaan (kerran parissa vuodessa) tai "irtisanoneet" suhteensa meihin...tai eivät ole pyytäneet lastensa kastejuhliin tai synttäreille. Niin nyt, kun tarvitaan teinille mopo rahaa tai käyttörahaa niin kutsuja tippuu.

Ja kyse ei ole siitä, enkö itse olisi yrittänyt pitää yhteyttä. Kaikkiin juhliin joita meillä on vuosien varrella pidetty, on kutsuttu kaikki nämä kyseiset ihmiset. Olen muistanut heitä korteilla synttäripäivinä, jouluna, pääsiäisenä ym..ja olen jopa soitellutkin (yhteydenpito ollut siis minun varassani)

Päätös: En mene yhteenkään tällaiseen juhlaan, en välitä enää paskaakaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vain iloinen, jos et tule meille pilaamaan nuoren juhlahetkeä!

Ja sitä paitsi, luuletko, että juhlien järjestäminen on helppoa ja halpaa??

Halvemmaksi minulle tulee antaa itse suoraan nuorelle kaikki ne rahat, mitkä menee juhliin!!

Ei sinua rahan takia olla tänne kutsuttu! Ei ne sinun 20 euroa korvaa kaikkea sitä aikaa ja vaivaa, mitä olen nähnyt jo monta viikkoa juhlien eteen!

Mutta sinäpä et taida tajuta, että oltais haluttu sinut ihan vaan juhlistamaan nuoren tärkeää tapahtumaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme