Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentteja mekosta?

Vierailija
21.05.2010 |

Kävisikö tämä teidän mielestänne pieniin, ei kovin muodollisiin häihin asuksi korkkareiden kanssa?

http://www.meandi.se/fi/tuotteet/101502.aspx

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että ojhtuu siitä, kun täällä tuntuu olevan joka toisella toi mekko ainakin ipanalla tai ainakin joku huivi, jossa tuo kuosi on ja mä olen niin hemmetin kyllästynyt jo koko kankaaseen :D Vähintäänkin tuntuu arkipäiväiseltä...

Vierailija
2/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty jos asustat todella laadukkaasti (kengät, laukku, korut, kampaus, huivi) niin ehkä niukin naukin. Itse en valitsisi tuota hääjuhlaan asuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian kirjava ja arkinen

Vierailija
4/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku av-mamman ammattitauti?

Vierailija
5/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tunnet hääparin parhaiten ja ehkä vieraitakin....ehkä kallistuisin "ei"-kannanottoon kuitenkin...ja lisäksi musta tuntuu, että näin tuon mekon eilen ihan livenä yhdellä naisella, kuulin tilanneen jostakin ja oli ainakin huikaisevan paljon samanlainen. Ihan sievä, mutta ei välttämättä häihin.

Vierailija
6/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ihan oikean juhlamekon tuolla hinnalla.

Vierailija
7/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutumisella arvostetaan mielestäni hääparille tärkeää päivää, eikä tämä mielestäni ole hääjuhlan arvoista materiaalia.. tai itse en osaa mieltää puuvillamekkoa juhlamekoksi.. tämä siis minun mielipiteeni.

Vierailija
8/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättejä kotelomekkoja ym. minulla onkin jo kaapissa. Olen vain vähän epävarma, kun kyseessä ovat pienet häät kesämökin rannassa, että mikä olisikaan sopiva asu... Jotenkin pelkään, että jos laitan korkkarit, niin uppoan hiekkaan ja joudun samalla vielä pitämään kuopusta sylissä ja kirmailemaan villin esikoisen perässä :D Melko epämuodolliset häät siis tulossa, mutta jospa silti pelaisin varman päälle ja laittaisin kunnolla hienosti.

Vierailija
9/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan laittaisin korkeskorkoiset sandaalit ilman sukkia, niin voisin tarpeen tullen potkaista ne jalasta, jos pitää juosta lasten perässä :)

Nättejä kotelomekkoja ym. minulla onkin jo kaapissa. Olen vain vähän epävarma, kun kyseessä ovat pienet häät kesämökin rannassa, että mikä olisikaan sopiva asu... Jotenkin pelkään, että jos laitan korkkarit, niin uppoan hiekkaan ja joudun samalla vielä pitämään kuopusta sylissä ja kirmailemaan villin esikoisen perässä :D Melko epämuodolliset häät siis tulossa, mutta jospa silti pelaisin varman päälle ja laittaisin kunnolla hienosti.

Vierailija
10/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes rantahäihin. Juhlaan kuin juhlaan kuuluu pukeutua sen vaatimalla tavalla.

Vierailija
11/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä tuossa esim lapsen synttäreille, jossa on luvassa pihaleikkejä tms

Vierailija
12/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat kilpailla morsiamen kanssa psykedeelisellä kauhtanallas.

Vierailija
13/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näyttänyt todellakaan juhlamekolta. Pinkki...hmm...kuvio...trikoota? Ehkä yksivärisenä menisi juuri ja juuri, muttei missään nimessä pinkkinä.

Vierailija
14/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mustapilkullinen esmes?

Vierailija
15/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian arkinen ja tosiaan vaikuttaa lastenkuosilta.

Vierailija
16/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi sopis kauppaan torille yms..

ei juhliin

Vierailija
17/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuosta tulee mieleen yöpuku tmv.

Eli en laittaisi juhlaan.

Vierailija
18/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esittelijä sanoi että juuri tuo mekko sopii hyvin vaikkapa häihin.

Minun makuuni trikoo-kangas on liian arkinen...

Vierailija
19/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikien vaatteita. Tykkään tosi paljon. Mutta on kyllä kalliita. Varsinki ku vertaa ruotsin hintoihin... ja jos kruunuiksi laskee. En raskis maksaa noin paljoa.

Vierailija
20/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika arkinen. Jos haluaa epämuodollista kangasta, niin mieluiten vaikka jotain Nanson valikoimasta. Siellä on ihan juhlaviakin vaihtoehtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan