Missä Kiloklubissa on ruokapäiväkirja? Etsivä ei löydä ja hermo menee.
Onko Kiloklubin käyttö todellakin niin hankalaa kuin miltä se ensivaikutelmalla vaikuttaa?
Nyt hokasin se miten viestejä pääsee lukemaan. Ne pitää avata uuteen ikkunaan eli klikata hiiren oikealla painikkeella: avaa uuteen ikkunaan.
Yritin myös tallentaa tietoni pituus/ paino/ liikunnan määrä jne. Mitään ei tapahtunut.
Onko Keventäjät parempi/ toimivampi sivusto?
Kommentit (11)
Kiloklubissa.
Tästä asiasta on täällä av:lla valitettu parina päivänä. Sitä en tiedä onko ongelma vanha sillä olen vasta nyt liittynyt klubiin.
Ruokasivulla mulle tulee ensimmäisenä nämä tiedot nainen/ mies, pituus, paino, liikunta yms, jotka pitäisi tallentaa. Mitään ei kuitenkaan tapahtu "tallentamisen" jälkeen. Sama sivu avautuu uudestaan ja kysyy samat asiat.
Koneessani ei pitäisi olla vikaa. Ainakin muut nettisivut käyttäytyvät normaalisti.
Niin ja siellä ruokasivulta ei vaan löydy ruokapäiväkirjaa. Jokaikisen sanan olen siltä sivulta lukenut ja vielä laittanut hakuunkin sanan ruokapäiväkirja.
Hermo menee ihan just.
ap
No, mä menin äsken katsomaan ja merkkasin aamupalani sinne, toimii.
Joka poivä olen sinne viitisen kertaa käynyt merkkailemassa tietojani, eikä ole tökkinyt ainakaan mulla ollenkaan. Ja viimeksi siis pari minuuttia sitten.
Ja tsekksin keskustelut, ihan normaalisti avautuu napasuttamalla.
Tietojani en viitsi muutella, mutta kun muukaa ei töki, niin epäilen ettei nekään.
Sitten menet oikeaan reunaan kohtaan "etsi ruokia". Syötä ruutuun mitä olet syönyt, esim tomaatti ja paina "hae". Sulle aukeaa lista tomaattiruoista, mitä voit valita. Täydennä kappalemäärä tai grammat ja paina +merkkiä. Sulle aukeaa valikko, mikä päivän aterioista on kyseeessä. Valitse oikea ja silloin kyseinen ruoka siirtyy vasemmalle taulukkoon. Toimi näin kaiken syömäsi kohdalla.
ja ruuat on välillä tosi hankala merkata.Ei löydä moniakaan ruokia. Ihan paska koko kiloklubi.
Mutta perusraaka-aineet aika pitkälti ovat. Niistä ainakin itse valitsen, jos olemme syöneet jotain kotitekoista laatikkoa tai vastaavaa.
Itse olen tehnyt omista ruuista reseptejä, se on kätevää. Tosin joskus ei ole löytynyt kaikkia raaka-aineita, mutta soveltamalla pääsee aika pitkälle.
Keventäjissä oli se etu, että sai syöttää omien ruoka-aineiden tiedot palveluun. Jos oli vaikka joku tietty jogurtti jota ei löytynyt palvelusta, sen pystyi luomaan syöttämällä pyydetyt energiatiedot. Se oli kätevää ja paremmin kuin KK:ssa. Mutta muuten palvelut ovat aika samanlaisia. Ja KK ilmainen!
Voihan se olla, että esim. IE:llä toimii ja firefoxilla ei tai toisinpäin. Eipä olisi ensimmäinen sovellus.
ruokajuttuja, joita ei palvelussa ole. Ruoka-välilehdellä on kohta luo resepti. Sinne vain sitten syöttämään, mitä ateriassa oli.
Nyt selvisi syy miksi tökki, eikä mitään löytynyt.
Tietojen (paino, pituus, liikunta jne.) tallentauminen kesti niin kauan. En ollut malttanut odottaa. Varmaan yli kymmenen minuuttia.
Samaten kesti ruokapäiväkirjan latautuminen varmaan ainakin vartin. No, nyt kun ne sain niin johan toimiin. Paitsi edelleen keskustelut avautuvat vain avaamalla uuden ikkunan.
Mulla pari vuotta vanha HP:n läppäri ja selaimena firefox.
Tämä viesti kannustuksena muille saman asian/ KIloklubin kanssa pähkäileville ;-D
ap
Kun kirjautuu sisään, on heti ruoka -vlilehti siinä ylhäällä vasemmalla.
Viestejä ei tarvitse avata uuteen ikkunaan vaan napsauttaa normaalisti.
Onkohan sulla jotan vikaa koneessassi?