Katolinen kirkko on oikeassa: ehkäisy ja avioliiton ulkopuolinen sukupuolielämä
ovat syntiä. Avioliitto on pyhä.
Lapset ovat Jumalan lahjoja, jolloin ainoastaan luonnollinen ehkäisy on sallittavaa. Jumala siunaa avioliittoja lasten muodossa, erityisesti poikalasten.
Abortti ei missään olosuhteissa ole sallittavaa. Samaan kategoriaan kuuluu onanointi, siemen ei kuulu maahan vaan naisen vaginaan!
Kommentit (9)
olan takaa todistanut että konsepti toimii. Mittaamatonta kärsimystä kehitysmaissa kun hiviä ja raskauksia ei ehkäistä, omat papit nai lapsia, ehkäisyvalistuksessa on ihan suoraan ja häpeilemättä valehdeltu aivan pöyristyttävällä tavalla joka tulee historian kirjoissa menemään samaan kategoriaan noitavainojen kanssa julmuudessaan ja niin edelleen. Uskokaa nyt vaan, kirkon on pakko uudistua yhteiskunnan mukana. Olen ihan varma ettei jumalalla ole mitään sitä vastaan.
kirkko on suuri vitsi.
Pyyhin sllä perseeni..
Mä en jaksa teitä vouhottajia. Argh!
katolisethan ne juuri on tuoneet NIIN paljon onnea ja auvoa tähän maailmaan... Äkkiseltään tulee mieleen inkvisitio, pedofilia ja kondomivastainen propaganda Afrikassa, jossa HIV leviää.
Hyvä katolinen kirkko! Ajattelen aina papa Natzingeriä lämmöllä ennen nukkumaanmenoa.
naisten aseman parantamiselle ja liikakansoituksen ehkäisylle. Vain pitämällä naiset ruodussa katolilaisuus pysyy määräävässä asemassa.
sinunhan on sitten itse näytettävä esimerkkiä ja elettävä teesiesi mukaisesti?
luonnollisesta ehkaisysta jotka Jumala sallii..?!
luonnollisesta ehkaisysta jotka Jumala sallii..?!
ja mies vetää ulos kun alkaa palleja kutittelemaan "silleen",siis mälli lähtee
kirkko yleensäkin on liian lepsu =(