Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lähdet baarituttavuuden kanssa ns. yhden yön

Vierailija
20.05.2010 |

harrastuksiin, niin kuinka siirrytte luontevasti sänkyhommiin?

Millä aloitatte ja miten etenette?

Oletko humalassa?

Olen nyt keväästä lähtien ollut yh ja kai tuo pitää sit opetella =(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteisessä aloitetaan suutelemalla pitkään, samalla voi jo vähentää vaatetta ja hieman tunnustella ja hyväillä toista.

Monasti jo siinä homma menee niin intohimoiseksi, että siirrymme siitä suoraan sänkyyn, suudellen ja hyväillen. Riisumme toisiltamme vaatteita, suutelua, hyväilyä.

Siitä sitten yleensä suuseksin myötä eteenpäin, riippuen partnerin aktiivisuudesta.

Aluksi olen alla, otan miehen sykkivän kalun vastaan kosteaan vulvaani ja aloitamme hitaan ja rauhallisen liikehdinnän. Välillä pyörähdän miehen päälle ratsastamaan ja pyörittelen peppuani kalun ympäri.

Jotkut haluavat myös välttämättä pumpata takaapäin.

Vierailija
2/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteisessä aloitetaan suutelemalla pitkään, samalla voi jo vähentää vaatetta ja hieman tunnustella ja hyväillä toista.

Monasti jo siinä homma menee niin intohimoiseksi, että siirrymme siitä suoraan sänkyyn, suudellen ja hyväillen. Riisumme toisiltamme vaatteita, suutelua, hyväilyä.

Siitä sitten yleensä suuseksin myötä eteenpäin, riippuen partnerin aktiivisuudesta.

Aluksi olen alla, otan miehen sykkivän kalun vastaan kosteaan vulvaani ja aloitamme hitaan ja rauhallisen liikehdinnän. Välillä pyörähdän miehen päälle ratsastamaan ja pyörittelen peppuani kalun ympäri.

Jotkut haluavat myös välttämättä pumpata takaapäin.

Miten huolehdit ehkäisystä ja sp-tautien torjunnasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan vähän jutella ensin. Se, jonka kotona ollaan, tarjoaa juotavaa. Laitetaan musiikkia soimaan. Jossain vaiheessa sitten alkaa vaatteet lentää, jos jutut ei ala tässäkään vaiheessa tökkiä :-)

Vierailija
4/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla kerroilla käytä aina kondomia ja pidä niitä mukana itelläs.

Hyvä vinkki on ennen suihinottoa kaivaa kondomi esiin ja sitten rullata se omalla suulla miehen päälle. Saa karjut ihan hulluiksi ;)

Liian kännissä ei kannata lähteä kenenkään mukaan, silloin noi helposti unohtuu. Samoin jos mies on liikaa humalassa, niin eihän niistä mitään iloa ole.

Hauskoja panohetkiä! ;)

5/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. Been there, done that

...Hyvä vinkki on ennen suihinottoa kaivaa kondomi esiin ja sitten rullata se omalla suulla miehen päälle. Saa karjut ihan hulluiksi ;)

..

Vierailija
6/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko yövieraalle tarjota kahvia? Pullaa?

Voiko silloin ottaa vielä toisen kierroksen?

Pikku krapulassa nimittäin yleensä maistuu.

Vierailija
7/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

panemaan, en harrasta niitä ollenkaan.

Vierailija
8/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kahveet tarjota, vaikkei kokenut kännipano sitä sulta odota :-)

Vierailija
9/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Hyvä vinkki on ennen suihinottoa kaivaa kondomi esiin ja sitten rullata se omalla suulla miehen päälle. Saa karjut ihan hulluiksi ;)

..

Vierailija
10/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tuollaiset erikoisemmat jutut, ekoilla kerroilla tuskin kannattaa alkaa anaalipanoa kärttämään tai kokeilemaan. Miten sellaisesta sitten joskus olisi hyvä ottaa asia puheeksi tai miten tuollaisen asian kanssa yleensä toimitaan?

Vierailija
11/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisiakin nuijia.

Vierailija
12/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Hyvä vinkki on ennen suihinottoa kaivaa kondomi esiin ja sitten rullata se omalla suulla miehen päälle. Saa karjut ihan hulluiksi ;) ..

Tällainen onnistuu minulle. Tuntuukin hyvältä.

Sitten on niitä joiden kaluun ei huulilla kumia saa, kun on niin iso ja paksu.

T: 11cm mies

Vierailija
13/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastanut sinkkuaikana yhden illan panoja. Nykyäänhän se on ilmeisen tuomittavaa, tai näin olen ollut havaitsevinani. On itsestään selvää, että kaikki roudaa baarista panoja koteihinsa.

Vierailija
14/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tuollaiset erikoisemmat jutut, ekoilla kerroilla tuskin kannattaa alkaa anaalipanoa kärttämään tai kokeilemaan. Miten sellaisesta sitten joskus olisi hyvä ottaa asia puheeksi tai miten tuollaisen asian kanssa yleensä toimitaan?

Vierailija
15/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastanut sinkkuaikana yhden illan panoja. Nykyäänhän se on ilmeisen tuomittavaa, tai näin olen ollut havaitsevinani. On itsestään selvää, että kaikki roudaa baarista panoja koteihinsa.

baarista tai netistä.

Baarit sopii mun mielestä akuutimpaan hätään, netistä voi sit hakea pitkäaikaisempaakin seuraa.

16/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin 90-luvulla festareilla vaaleanpunaista paitaa jossa luki "I squirt".

Kannatta jo siellä baarissa ottaa puheeksi. Tai voit laittaa T-paidan, jonka rinnassa lukee B-rappu.

Vierailija
17/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin 90-luvulla festareilla vaaleanpunaista paitaa jossa luki "I squirt".

"I swallow"?

Koska sen pystyn lupaan. Ja oishan toi hyvä testi miehellekin, et sillä on edes auttava luku- ja kielitaito.

Tai no, siitä kielitaidosta ei tossa vaiheessa voi tietää..

Vierailija
18/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi YÄK!

Vierailija
19/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihallisille himoille ei pitäisi antaa sellaista valtaa, että laittaa itsensä alttiiksi sukupuolitaudeille, raiskauksille ym. hyväksikäytöille

Vierailija
20/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin miespuolisen kaverini mukaan. En voinut uskoa, kun hän kertoi yhden illan suhteissaan vain todella harvan naisen vaatineen kondomin käyttöä! Uskomatonta! Mitkä riskit tuollaisessa on eikä edes kondomia naiset olleet aina vaatineet. Muutama noista naisista oli suostunut peppuseksiin muttei normaaliin ilman kondomia, mutta muut... arvaatte varmaan. Hänen omien kokemuksiensa mukaan alle 10% noista naisista vaati kondomin käyttöä emätinyhdynnässä. Varmasti juopumustilalla on tähän vaikutuksensa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän