Kun lähdet baarituttavuuden kanssa ns. yhden yön
harrastuksiin, niin kuinka siirrytte luontevasti sänkyhommiin?
Millä aloitatte ja miten etenette?
Oletko humalassa?
Olen nyt keväästä lähtien ollut yh ja kai tuo pitää sit opetella =(
Kommentit (28)
Älä päästä kotiisi, voi olla vaikeeta saada mies lähtemään, on niitä sellaisiakin nuijia.
Tämä on muuten niin maailman tosi.. Aivan järkyttävää huomata, että toinen ei olekaan lähdössä mihinkään..
Mitäs jos tekisit periaatepäätöksen, että ekana iltana sulta ei irtoa uudelle tutavuudelle muuta kuin puhelinnumero. Kai sitä nyt vähän voi kuulostella uudemmankin kerran ja katsoa sit selvinpäin, minkälainen sammakko se yön pimeinä tunteina tuntui niin ihanalta prinssiltä. ;)
Älä päästä kotiisi, voi olla vaikeeta saada mies lähtemään, on niitä sellaisiakin nuijia.
Tämä on muuten niin maailman tosi.. Aivan järkyttävää huomata, että toinen ei olekaan lähdössä mihinkään..
Mitäs jos tekisit periaatepäätöksen, että ekana iltana sulta ei irtoa uudelle tutavuudelle muuta kuin puhelinnumero. Kai sitä nyt vähän voi kuulostella uudemmankin kerran ja katsoa sit selvinpäin, minkälainen sammakko se yön pimeinä tunteina tuntui niin ihanalta prinssiltä. ;)
kysyä että "Kauankohan kestäisi että olisit kotona, jos nyt heti lähtisit?"
tasolle siinä heti kotioven jälkeen.. ja ööö... suhde etenee nopeasti
voi vittu hei camoon, etsi nyt se pano ensin ja katso mitä vittua sillä voi tehdä.
Olet ollut pari viikkoa yh ja nyt mietit miten alistua selvästi sulle vastenmieliseen hommaan jonkun baaritutun kanssa? Kauhean surullinen toi viesti. Miksi sun pitäis olla kenenkään patja, varsinkin kun taidat muutenkin olla vielä kriisissä edellisen suhteen päättymisen jälkeen?
En ehkä lähtisi tuollaisiin erikoisuuksiin ihan ekalla kerralla. Ylipäätään 1 yön suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää esittää vaikeasti saatavaa ja ehdottaa josko mies tarjoaisi vielä drinkit. Pitää olla kiinnistunut mitä mies kertoo. Jos käy heti käsiksi niin sulla on vessahätä.
Vaikka kuinka haluaisit miestä niin jokainen mies tykkää saalistaa. Odotat miehen aloitetta ja esität siveää.
Mies käy kiinni niin sitten annat himolle vallan. Jos tykkäät niin otat ohjat käsiin ja määräät tahdin.
Ja AINA oma KONDOMI mukaan, jos mieheltä ei löydy tai mussuttaa ettei tunnu samalta niin vetäset oman esiin. Jos mies oikeasti haluaa niin kyllä panee! Ja tautiriski minimoituu,
Miehet ei halua helppoja? onko tosiaan näin??
Mä oon vaikea ja en kelpuuta ketä tahansa seuralaiseksi, mutta kun se oikea löytyy niin...namskis.
oon saanut kommentteja, että "ihanaa kun oot haaste", miehet käy ihan kuumana kun ei oo heti roikkumassa niissä. Tää on siis mun kokemus, mutta näyttää flaksi käyvän aika tiuhaan myös itsestään selviltä baaripanoilta (N). Että kumpi sitten on parempi??
Borgå72 kirjoitti:
nimim. Been there, done that
...Hyvä vinkki on ennen suihinottoa kaivaa kondomi esiin ja sitten rullata se omalla suulla miehen päälle. Saa karjut ihan hulluiksi ;)
..
Ei höpsö ei kukaan ota kumin kanssa suuhun kuin korkeintaan ammattihuora
Sun pitää esittää vaikeasti saatavaa ja ehdottaa josko mies tarjoaisi vielä drinkit. Pitää olla kiinnistunut mitä mies kertoo. Jos käy heti käsiksi niin sulla on vessahätä.
Vaikka kuinka haluaisit miestä niin jokainen mies tykkää saalistaa. Odotat miehen aloitetta ja esität siveää.
Mies käy kiinni niin sitten annat himolle vallan. Jos tykkäät niin otat ohjat käsiin ja määräät tahdin.
Ja AINA oma KONDOMI mukaan, jos mieheltä ei löydy tai mussuttaa ettei tunnu samalta niin vetäset oman esiin. Jos mies oikeasti haluaa niin kyllä panee! Ja tautiriski minimoituu,