Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroon kynsien pureskelusta

Vierailija
20.05.2010 |

Olen pureskellut kynsiäni melkein 20 vuotta ja yhtä kauan halunnut tavasta eroon. Onnekseni olen tyytynyt pureskelemaan aina vain valkoisen (kuolleen) osan kynnestä, ja niinpä pureskeltuinakin kynteni ovat suht siistit. Ei siis mitkään juureen asti kalutut nysät, yök.

en pääse tavasta millään eroon - jos joskus olenkin viikon pureskelematta niin että kynnet lähtevät kasvuun, niin pian jo kuitenkin tuhoan hienon alun. Yleensä pureskelu tapahtuu koneella istuessani tai lukiessani, siis silloin kun syvennyn johonkin itsekseni. Julkisesti en kynsiä pureskele, mutta joskus mieheni saa minut kiinni itseteosta ja pitää saarnan - ihan aiheesta.

Miten eroon tällaisesta pakkomielteestä!?!?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ei ap

Vierailija
2/5 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta kynneliä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi menee sormenpäänahat ja kynteni ovat tosi nysät. Välillä olen ollut jopa puolen vuoden jakson nakertamatta kynnelin ja taukoamattoman kynsienhoidon avulla, kaikki ajatukset kynsissä. Ja sitten retkahdan taas. Enää en viitsi edes yrittää. En tiedä auttaisko rakennekynnet omien päällä, kun niitä kuulemma ei nakertamalla saa rikki.

Vierailija
4/5 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei sitä ole vielä testannut. Ei kaikki sen mausta tykkää. Veljelläni ainakin toimi. T:2

Vierailija
5/5 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin laitattaa oman kynnen päälle tulevan geelivahvistuksen kynteen. Sen avulla kasvavat ja ovat siistit ja kauniit ja ei voi kyllä syödä, kun maistuu pahalle ja ei edes tee mieli syödä, kun kynnet on nätit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän