Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkäikäinen tenava voi juoksennella omassa pihassa alasti?

Vierailija
20.05.2010 |

minusta 4v alastijuoksentelu on jotenkin irvokasta. Eilen naapuri tuli 4v ja 2v kanssa meidän pihaan , ja lapset alasti. On se aika kornia 4v olla pippapaljaana ja en tiedä..edes pikkuhousut jalkaan, välillä rapsutteli itseään alapäästä, hyh

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on LAPSIA!!! Voi hyvä jumala sentään... ei niidne alastomuudessa ole mitään irvokasta.

Vierailija
22/34 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai eri asia juosta omassa pihassa alasti kuin naapurin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aikuinen ihminen ei saa pihallaan olla kelteisillään, jos siis on naapurustoa ja lapsia lähimailla. Mutta mihin se raja vedetään? Missä iässä tulee poliisisedät hakemaan?

Vierailija
24/34 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap myös sanoi että 4- vuotiaan alastijuokseminen on irvokasta!

Ei sitä, että se muuttuu irvokkaaksi jos naapurin muksut tulee omaan pihaan.

Mene sinä väärinymmärryksinesi johonkin!

Minulle on ihan se ja sama jos omat muksut juoksee pihassa nakusillaan taaperoikäsenä. Jos naapurissa joku leikkii nakuna vesileikkejä ja juoksee välillä meidän pihaan nakuna niin ei se ole minusta mitenkään kamalaa!

On meillä lapset asiallisesti vaatteissa, ei ne nakuile kuin muutaman kuukauden aikana, hellepäivinä. Omassa pihassa. Mutta jos niille nyt tulee tarve mennä moikkaamaan naapurin muksua niin en pakota sitävarten pukemaan vaatteita.

Meille saa toisetkin taaperot tulla nakuilemaan.

Mitä pahaa siinä on?

Jos joku näkee pienen lapsen alastomuuden asiattomana ja irvokkaana niin voi surku.

Vierailija
25/34 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa saa olla alasti niin kauan kunnes siitä joku valittaa.

Sama koskee naapurustoa. Anoppini soitti poliisille naapuristaan joka runkkasi kun lapset leikki hiekkiksellä!

Ei välttämättä katsellut lapsia, mutta runkkasi ikkunalla niin että lapset sen näki.

Alastomuus on jees, jos sitä ei näe tai siitä ei ole haittaa.

Jos joku naapuri pitää aikuisen alastomuutta törkeänä niin poliisin voi soittaa paikalle, toki itse voi huudella että viittikkö mennä siitä muualle.. ;)

Vierailija
26/34 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittelit ettei luetunymmartaminen taalla toimi, olen samaa mielta kanssasi.

Luepa itse alkuperainen viesti uudelleen. Ap kysyi otsikossa:

"Minkäikäinen tenava voi juoksennella omassa pihassa alasti?"

Siis OMASSA PIHASSA :-)

Vierailija
27/34 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeesti ajattelette, että poliisit tulisi hakemaan jos joku aikuinen vaikka kirmaisi alasti omaan pihasaunaansa.. ;D

Vierailija
28/34 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luehan otsikko!

Puhutaan omasta pihasta.

Oma piha on eräille aika laaja käsite: minun oma, ei ole sinun oma.

Pitää puhua sopiiko jos muksut juoksee nakuileen naapurin pihaan, ei omassa pihassa.

Vierailija
29/34 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ne mitään HAE!

Vaan ne voi tulla sanomaan että toimii sopimattomasti.

Poliisi kyllä tulee koputtamaan oveasi jos kävelet munat paljaana pihallasi eikä naapuri halua katsella moista esitystä.

Miten tämä eroaa itsensäpaljastelusta?

27

Vierailija
30/34 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävelee omaan saunaansa alasti, ei siinä ole mitään seksuaalista eikä se ole mikään esitys. Saunassa yleensä vaan ollaan alasti. Huomattavasti helpompi peseytyäkin. Eikä ole mikään tarkoitus että naapurit näkisi.

Vierailija
31/34 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kyllä juoksentelee koko perhe alasti OMASSA pihassa. Ei se ketään pitäisi häiritä mitä meidän pihassa tehdään. Ei ole kenenkään pakko tulla katselemaan. Mielestäni 17v tyttäreni voi ihan hyvin olla alasti pihassamma. Naapuriin ei kylläkään ole asiaa alasti enää esikouluikäisellä

Vierailija
32/34 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni lapsi vielä.

Mutta kerro toki, mikä se pippa on. Muakin kiinnostaa, onko tyttö vai poika tuo pipalla varustettu yksilö.

Mä luulen se tarkoittaa tyttöä. Pippeli ei voi kirjoittaa väärin noin, se ehkä unohti "m" pimppa

Vierailija
33/34 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä sentään edes pikkuhousut voi jalassa olla eikai ne liika kuumenna lasta.

Stringit on vielä viileämmät peittää vaan pimpan, mutta en mä lapselle semmoisia ostaisi vaikka niitä tehdään jopa 6v pikkutytöille

Vierailija
34/34 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan minkä ikäinen tahansa.