Jos tarkoituksesti olisi lihottaa, mitä pientä naposteltavaa ostaisit?
Kommentit (31)
Toki jos olisi niin tilaisin joka päivä ruuat pizzeriasta tms.
Olen 26, kaksi lasta.
Pilatesta silloin tällöin harrastan kun ehdin.
ap
kauppaan menin ja oli aika nälkä ja mietin että ostanko banaanin vai suklaapatukan.
ap
Jos mietit mikä on hinta/energiasuhde ruuassa niin sitten.. Hmmm. Veikkaan että jos ostat rypsiöljypullon ja loruttelet sitä niin paljon kuin sielu sietää joka suupalaan niin voisi olla aika energiapitoista + pehmeää rasvaa. Sipseissä on aika kovaa rasvaa ja kai ne on aika kalliita?
Miettii 5
en saa millään painoa nousee vaikka syön ja juon vaikka mitä!joskus vedän iltapalaksi pizzan,suklaata ja limua..eikä tunnu missään.Juon myös yli litran limua joka päivä.
oon 27v ja mulla 3 lasta..
Avokado on hyvä vihannes, sehän on kolmasosaltaan rasvaa. Tee vaikka salaattilautanen, jossa on reilusti öljykastiketta, avokadoa, pähkinöitä, kanaa, hedelmää.
Käytä ruuanlaitossa surutta kasviöljyjä. Jos tapanasi on olla koko ajan liikkeessä, vähennä kävelyä ja ryhdy liikkumaan autolla.
ja miksi?
Jäätelöä joka ruoan jälkiruoaksi, niin jopa lähtee ;)
tv. jäätelöfani
Osta urheilijoiden käyttämiä lisäravinnejuomia. Proteiinidrinkki tai esim. palautusjuoman nimellä kulkeva hiilari-proteiinidrinkki tuo energiaa ja terveellisellä tavalla. Pari kertaa päivässä tuollainen drinksu, niin etköhän vähitellen ala saamaan lihaa luiden ympärille.
Lisäksi ruokajuomiksi maito, mehu tms (veden tilalle) ja välipaloiksi pähkinöitä ja rusinoita.
Sukulainen oli aina tosi laiha vaikka söi tosi isoja annoksia. Kun löytyi keliakia ja ruokavalio muuttui niin alkoi lihoa heti.
Onko sinulta testattu verestä keliakia arvo ? Taitaisi olla paikallaan ?
Nämä ovat energiapitoisia mutta eivät niin epäterveellisiä kuin nuo karkit ja perunalastut.
mutta taisi olla vain jotain kilpirauhaseen liittyviä.
Mulla ei ole autoa ja mielelläni liikun paljon. Enhän nyt voi jättää liikkumista kokonaan. Kattooko ne urheilukaupassa kieroon jos käyn ostamassa sieltä jotain? Mitä tasan tarkalleen sieltä pitää ostaa? Ikinä en ole käynyt.
ap
halusit tietää vain, mitä EI kannata ostaa niin kerrotko sen tässä. Kun oikeasti kiinnostuin asiastasi.
terv. 5