Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normaalia raskauspahoinvointia vai mahatauti??

Vierailija
19.05.2010 |

Eka raskaus on alussa ja en oikein tiedä, että kärsinkö normaalista raskauspahoinvoinnista vai mahataudista. Pari viikkoa sitten sairastin ilmeisesti ihan oikean mahataudin ja nyt on koko ajan sellainen olo, että olen edelleen kipeä. Millä tavalla raskauspahoinvointi eroaa mahataudista? Auttakaa joku!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahatauti kestää sen pari päivää.

Vierailija
2/4 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos jotain syön, ei se olo siitä välttämättä helpota. Ei kuitenkaan myöskään mene pahemmaksi.

Voihan tietty olla, että jotenkin yhdistän tämänhetkisen olon siihen mahatautiin ja siksi kaikki ruoka vaan ällöttää. :(

Kuuluuko raskauspahoinvointiin sellainen ikävä tunne mahassa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla oli alkuraskaudessa myös ilmavaivoja ja ripulia huonon olon lisäksi.

Vierailija
4/4 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan ole pahoinvoivaa tyyppiä ja viimeisestä mahataudistakin ennen tätä on varmaan yli 20 vuotta, siksi tuntuu tosi oudolta. Miehelle just sanoin, että olo on kuin olisi paha krapula 24/7.

Maha ei toimi todellakaan normaalisti ja mullakin on noita ilmavaivoja ja lisäksi närästystä. Ja ihmeellistä turvotusta, vaikka söisi kuinka vähän, niin maha alkaa pömpöttämään ja tuntuu siltä kuin olisi ahminut itsensä täpötäyteen.

ap