Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia rakennekynsistä, kiitos!

Vierailija
19.05.2010 |

Päätin vihdoinkin ne ottaa. Millaisia kokemuksia teillä on, paljonko olette niistä maksaneet ja kuinka pitkät kannattaa ottaa? Muuta huomioitavaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut kynnet n 4v, käyn 4 viikon välein huollatamassa. Huolto maksaa mulla 75€, mutta on niitä halvempiakin paikkoja. Mulla ei ole erityisen pitkät kynnet. A ja O on löytää hyvä kynsiteknikko, se on vähän kuin hyvän kampaajan löytäminen. Toiset osaa tehdä kauniita kynsiä, toiset ei.

Vierailija
2/7 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö niitä tosiaan huoltaa neljän viikon välein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoltaa 3-4 viikon välein. Eivät ole kuin tukka, jota voi vaan kasvattaa, jos ei ole aikaa / rahaa käydä kampaajalla usein.

Vierailija
4/7 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hitaasti kasvavat kynnet niin voi venyttää välin jopa 5 viikkoon mutta se on aika maksimi.

T: 3

Vierailija
5/7 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut pari kertaa ja molemmilla kerroilla oli pelkkää harmia. Lähtivät irtoamaan kynnen tyvestä jo parin-kolmen päivän päästä. Sitten niitä korjailtiin takuuna ja silti lähti irti. Ikinä en päässyyt ekaan huoltoon saakka, koska enhän voi alkaa rampata parin päivän välein jossain kynsihuollossa. Eli ei ole mun juttu.

Lisäksi tulee neuroottiseksi kun joutui koko ajan tutkimaan mistä päin kynsi on lähdössä irti. En osaa sanoa miksi mulla ei pysynyt. Paljon helpompaa elämä ilman moisia laitteita.

Mielestäni tulisi aika kalliiksi jos laittaisin kynsiin lähemmäs satkun kuussa, mieluummin käytän sen rahan jonnekin muualle. Tunnen myös monta muuta joille kynsien kanssa käynyt juuri näin, että ekaa huoltoa ei ikinä saavutettu. Toki kai niitä kynsiä on toimiviakin. Rakennekynnet jotka eivät ole kunnossa, ovat harvinaisen rumat.

Vierailija
6/7 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpä saanut niillä piilolinssiä silmästä, joten tein sen kielletyn asian eli leikkasin kynnet kahdesta sormesta.Kauniit, mutta minulla täysin epäkäytännölliset.

Vierailija
7/7 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä maksankin enemmän kynsistäni vaikka halvemamallakin voisi saada. Mulla ei ole koskaan irronnut yksikään kynsi näiden 4 vuoden aikana, ovat aina siistit ja kauniit. Niin paljon riippuu tekijästä.

T: 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi