Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Huippumalli Haussa -

Vierailija
19.05.2010 |

mitä mieltä siitä Marista?

Mua oikeasti _raivostuttaa_ tuollainen ih mistyyppi, joka on niin hapan, omasta mielestä aina oikeassa ja yleensäkin niin vastenmielisen persoonan oloinen, että mun tekisi mieli sylkäistä :D

Mietin aina kun hänen kommenttejaan/naamaan näytetään, että hävettääköhän hänen vanhemiaan tai häntä itseään katsoa tuota ohjelmaa? En usko, että kenenkään mielestä hän on kovin mukava tai kiva tyyppi...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä ei ole meikattu ja stailattu niin ei kyllä ihan heti tulisi mieleen huippumalli...

pahoin pelkään, että se voittaa :(

ärsyttää jo se nyrpeä naama ja jatkuva toisten mollaaminen.

Vierailija
2/6 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa muistaa että tuohon ohjelmaformaattiin kuuluu että tytöt saadaan näyttämään ilkeiltä, tappelevilta bitcheiltä. SIis niiden puheista leikataan ja näytetään vain ne inhottavat kommentit jne. Ei se välttämättä todellisuudessa sellainen ole.

Siitä olen kyllä samaa mieltä että meikittömänä se on aika kaukana huippumallista! Mutta kuvissa onnistuu hyvin. Ja ihmeitä saa meikillä aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan rehellisesti sanoen aivan varmasti tuo luonteesta kertoo jotain.

Eihän se hymyile koskaan, näyttää aina kuin sitruunaa imeskelleeltä ja sanoihan se Annekin sille, että kun sitä seuraa sivusta, siitä saa sellaisen kuvan, että sitä ei kiinnostaisi (aika nätisti sanoi, liian nätisti).

Mä kansa pelkään, että se pärjää, mutta ei se voita - kyllä se Nelli ja Tiia, jopa Saara on vielä enemän kansainvälistä luokkaa :)

Vierailija
4/6 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallitoimiston väen. Osaa pysyä oikeaan aikaan asiassa. Korostuu vaan kun asuvat kaikki yhdessä ja onhan siellä perin hermostuttavia tyyppejä mukana. Jenna ja Saara mm.

Vierailija
5/6 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmiä väreitä, enkä koskaan haluais olla missään tekemisissä kenenkää tuollaisen ihmisen kans. Jennan on ottanu oikeen huolella hampaisiinsa ja näyttää että moni uskookin. Vaikka Jennassa ei ole mitään ongelmaa. "Jenna on edelleen se pahin kitisijä" !!!!!!!!!!!!!!!!!!! No just, ite Mari tuntuu kitisevän kaikkien muidenki puolesta! HYI!!! Kaunis kai, mutta sisältä mätä. Kun aukaisee suunsa niin se kauneus karisee aika pian.

Vierailija
6/6 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ottanut ruuanlaiton huolekseen siellä talossa,

opiskelee kai alaa ja tykkää ruuanlaitosta.

Tämä yks vaan oli naama viturallaan ja oli ärsyyntynyt kun Tiia kyselee, että mitä haluaisitte syödä? Se on kyllä oikea bitch, tollasen toivoisi putovan kovaa ja korkealta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän