Zhu Zhu Pets
Onko teilläpäin tyttöjen lempilelu nyt otsikon mukainen "hamsteri"?
Täällä (Espoo) se on kovasti in ja oma tyttöni vinkuu sitä, kun kaaaaaiiiikilla muillakin on..
Kommentit (54)
On Hamstereita =)
Meillä on kolme =)
Lapsi kinus.
Sitten on liukumäki lisäks.
kaksi sellaista POIKIEN Kung Zhu hamsteria haarniskoineen. Isoäiti osti sitten pätkän taistelurataakin.
Yllätyin kuinka hauska lelu oli sittenkin kyseessä. Siis ainakin tämä poikien interaktiivinen taisteluhamsteri :D Jotain vaihtelua noihin liian väkivaltaisiin juttuhin.
Eli äidit.. Kun pojat haluavat myös kyseisiä leluja, niin ostakaa niitä pojille tarkoitettuja, älkääkä niitä TYTTÖJEN VAALENPUNAISIA SUN MUITA! :)
prismoissa maksaa 20e
just ostin ja se maksoi 11€ ja jotain vähän päälle.
ja oli pakko ostaa sitten Cittarista sellainen. Nyttemmin on saanut mm. juoksupyörän synttärilahjaksi. Löytyy myös vauvoja ja vaunut sekä kantokassi.
Tuntuu todella olevan "in" myös täällä Pirkanmaalla. Eskarissa tytöt pui hamsterijuttuja lähes päivittäin ja kauheasti kadehtivat toisten lisäosia. Meidän tyttö alkaa pian johtaa noissa lisäosissa, kun sattui olemaan synttärit sopivasti juuri trendin noustua.
Hei minä itse olen 10v ja olen kiinnostunut niistä keräilen niitä.Minulla on oranssi nugget ja kaksi pientä poikasta siis zhu zhu petsin.:)
niillä leikkii pojatkin.
Nykyään kuitenkin enemmän niillä taisteluhamstereilla. Mutta ihan tavallisetkin zhuzhu-petsit käy :)
Minkälaista se vanhempana olo oikeastaan on näiden muotilelujen ostamisen suhteen? Aina kun tulee uusi sukupolvi leluyhtiöiden ovelasti piirrettyjen/animaatioiden kautta markkinoimia tilpehöörejä ulos, niin vanhemmat on pakotettuja ostamaan useiden kymppien lelut ja niille sitten lisäosaa, vaatetta ja vimpainta. Siis noin aikuisen näkökulmasta ihan puhdasta roskaa sadoilla euroilla vuodessa. Onko sellaisia vanhempia jotka eivät näitä trendejä seuraa?
sai joululahjaksi ja tykkää hoivata sitä. Serkut (poika 4v, tyttö 7v ja poika 9v) leikkivät myös.
Meidän hamsteri vinkuu vielä mutta ei mene enää eteenpäin: koira tuli aivan hulluksi, räksytti ja jahtasi hamsteria villinä ympäri kämppää. Tarttis melkein oman hamsterinsa :)
kaksi sellaista POIKIEN Kung Zhu hamsteria haarniskoineen. Isoäiti osti sitten pätkän taistelurataakin. Yllätyin kuinka hauska lelu oli sittenkin kyseessä. Siis ainakin tämä poikien interaktiivinen taisteluhamsteri :D Jotain vaihtelua noihin liian väkivaltaisiin juttuhin. Eli äidit.. Kun pojat haluavat myös kyseisiä leluja, niin ostakaa niitä pojille tarkoitettuja, älkääkä niitä TYTTÖJEN VAALENPUNAISIA SUN MUITA! :)
kuin kungzhut. Ne on vaan eri värisiä :)
Toiminnot niissä on kuitenkin samat. Eri yksilöillä vaan on erilaiset äänet.
Meidän pojilla on molempia :)
Niitä tavallisia ostettiin viime keväänä kun taisteluversioita ei vielä ollut saatavilla.
Minkälaista se vanhempana olo oikeastaan on näiden muotilelujen ostamisen suhteen? Aina kun tulee uusi sukupolvi leluyhtiöiden ovelasti piirrettyjen/animaatioiden kautta markkinoimia tilpehöörejä ulos, niin vanhemmat on pakotettuja ostamaan useiden kymppien lelut ja niille sitten lisäosaa, vaatetta ja vimpainta. Siis noin aikuisen näkökulmasta ihan puhdasta roskaa sadoilla euroilla vuodessa. Onko sellaisia vanhempia jotka eivät näitä trendejä seuraa?
Ei taida meidän pojat (4,5v ja 2,5v) edes tietää mitä ne ovat...
Meillä ollaan nyt siirtymässä pikkulego-vaiheeseen esikoisen innoittamana ja mietin, että mitenköhän on. Aika kalliita ovat, eikä mulla ole varaa ostaa niitä miljoonia, mitä kavereilla tuntuu olevan..
Se hamsteri on ihan kiva lelu enkä näe sellaisen ostamisessa mitään pahaa. Ikävämpää olisi ostaa joku "kehittävä" puuauto, jolla lapsi ei sitten leikkisikään.
Ostan sellaisia leluja, joita lapset itse haluavat. Eivät tietenkään saa kaikkea haluamaansa, mutten myöskään osta heille tavaraa, jota eivät halua ihan vain sen takia, että se on äidin/isän mielestä hyvä.
Mutta meidän poikien 4 ja 7 vuotta mielestä Kungfut eivät ole niin söpöjä. Söpöintä lelussa on niiden ääntely. Halusivat kun muillakin, mutta eivät menneet rahat hukkaan.
ettei se kulje enää. Kauanhan tuo jo kestikin, jouluaatosta tähän. Stn! :(
ettei se kulje enää. Kauanhan tuo jo kestikin, jouluaatosta tähän. Stn! :(
Niissä on ostettaessa kokeiluparistot, jotka ei kestä kun hetken.
Meillä niitä on jo useampi ja kyllä tyttö tykkää niistä.
likka toi sellaisen mukanaan usa.n lomareissulta ja nyt joululahjaksi sai kaksi uutta vikisijää tavaroineen päivineen ja vielä kai olisi osia saamatta!!!!
mielestä ihan kehittäviä, meillä tyttö tekee itse ratoja ja kotipesiä hamstereille. Saa kuvitella hoitavansa oikeaa hamsteria, jota ei meille oteta.
Sille joka mietti pikkulegojen ostoa, sanoisin, että pikkulegot ovat ehkä parhain lelu ikinä!
sai synttärilahjaksi, eikä leiki sillä lainkaan...
Lapsilla varmaan jo kymmeniä uusia hittileluja tilalla?
Viimeksi eilen laitettiin illalla ne nukkumaan.
Lapsi ei allergian takia voi saada elävää lemmikkiä joten hänelle nuo hamsterit ovat olleet todella tärkeitä. Enemmän meillä syntyy muoviroskaa pakkausjätteistä jne mitä ei voi edes kierrätää minnekään! Lelut menee kuitenkin eteenpäin sillä meillä niitä ei hakata rikki tms.
Minä annan muitten leikkiä vaikka haloilla jos heidän lapset sitä tarvitsevat ja kehittyvät sillä tavalla hyvin. Jos lapsella on muovihamsteri, se ei suinkaan tarkoita että niitä ostettaisiin joka viikko ja heitettäisiin vanhat roskiin (ainakaan meillä)
Meillä ensimmäiset hamsterit tulivat vuosi sitten ja niillä leikitään edelleen. Syntymäpäivinä ja juhlina on toivottu uusia hamstereita ja lisäosia. Niitä on taas toivelistalla.
Ei ole mennyt roskikseen eikä ole kyllästytty! Lapset 6 v. ja 4 v.
Pojillekkin on tehty nyt Kunfu Zhu =)