Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikea aikuinen ei syö karkkia!

Vierailija
19.05.2010 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea aikuinen ei olisi totakaan sanonut vauvapalstalla. Eikä tätä. Ollaan henkisesti lapsia aina!

Vierailija
2/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein mielelläni leikki aikuinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea aikuinen syö silliä ja juustoja!

Vierailija
4/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitaan taala ulkomailla ei Suomesta kaipaa niin paljon kuin salmiakkia... toinen mmmmmmmmmmm......

Vierailija
5/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tunnista itseäni tuosta määritelmästä ja hyvä niin.

Vierailija
6/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain av:llä

Vierailija
7/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis lapsi ihanaa, kuka tulis maksaa mun laskut, siivoomaan, tekee työt,tekee ruokaa ja hoitaa mun poikaa... älytöntä että "aikuinen" ei muka syö karkkia pyh

Vierailija
8/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä aikuinen olekaan,vasta 25v :D

-karkkihirmu-

Vierailija
9/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä vhyvä en mä halua ollakkkaan oikea aikuinen, haluan olla lapsenmielinen leikkivä karkkia syövä loistavan mielikuvituksen omaava ikuinen lapsi.

T: 41v seittemän muksun äiti :P

Vierailija
10/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena luulin että aikuiset eivät syö karkkia. Olin varsin yllättynyt kun aikuisena (vasta) huomasin että monet aikuiset syövät karkkia ja jopa varsin paljon.

Minusta edelleenkin karkki on lasten juttu, kuten pillimehut tai ilmapallotkin. Nähtävästi kuulun mielipiteineni selvään vähemmistöön tämän asian suhteen.

T: Oikea aikuinen ;)

PS: Suklaa sitten ei ole karkkia.

Vierailija
11/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keskellâ Eurooppaa tuntemilleni "leikkiaikuisille" maistuu myös karkki.

Vitsit että harmittaa, luulin olevani aikuinen. Täällä senkin oppii, etten olekaan vaikka ikää on ko 30v. Olen kai joku rajatilapersoona sitten?

Vierailija
12/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan 80+v omat hampaat on jo haudattu, tekarit asuu lasissa ja ikenillä ei pysty nameja mäyhäämään..

Vierailija
13/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkin asiat olisivat vain lasten juttuja jos ne tuottavat iloa vielä isompanakin?

Lapsena luulin että aikuiset eivät syö karkkia. Olin varsin yllättynyt kun aikuisena (vasta) huomasin että monet aikuiset syövät karkkia ja jopa varsin paljon.

Minusta edelleenkin karkki on lasten juttu, kuten pillimehut tai ilmapallotkin. Nähtävästi kuulun mielipiteineni selvään vähemmistöön tämän asian suhteen.

Vierailija
14/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ja NAISET!

Itsekin vedän karaa normaalisti niin että napa naukuu, mutta nyt pudotan raskausläskejä, joten näen niistä vain makoisia unia ( :

N42

Vierailija
15/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei keksi näin typeriä aloituksia :D

Vierailija
16/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että appivanhemmat ajattelevat näin. Eivät tykkää muusta kuin pullasta. Jaksavat päivitellä sitä, että jotkut syövät karkkia. Pitävät sitä luonnonvastaisena.

Itse en ymmärrä moista ajattelua! Tykkään karkeista ja syön niitä paljon!

Vierailija
17/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkin asiat olisivat vain lasten juttuja jos ne tuottavat iloa vielä isompanakin?

Pitävätkö yleensä aikuiset siis myös ilmapalloista ja pillimehuista niin paljon, että ostavat niitä usein itselleen? Olen aina kuvitellut että ne tuottavat enemmän iloa lapsille kuin aikuisille. Itseäni eivät ko. tuotteet juurikaan ilostuta. En osta itselleni saunajuomaksi pillimehua tai viikonlopuksi pussillista ilmapalloja. Tosin en syö karkkiakaan, joten ehkä olen hieman omituinen (en pidä mausta).

Vierailija
18/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haribon Chamallows-vaahtokarkkeja ja hekottelee näin typerälle aloitukselle.

Vierailija
19/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön karkkii ja juon kahvii ja oon aikuinen äiti...

Vierailija
20/27 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin tykkään vielä ilmapalloista ja pillimehuista. Tosin en kovin usein niitä osta, mutta ei niitä usein ollut minulla lapsenakaan. Kaupungilla jos jano yllättää ja tarvitsen vähän piristystäkin niin ostan yleensä pillimehun (täysmehua) ja elokuviin sitten sen appelsiini-kolapillimehun. En välitä mistään aikuisten maustetuista vesistä, energiajuomista tai Hyvää Päivää -juomista.

Jos jokin asia ei tuota iloa sinulle, ei se tarkoita etteikö se voisi tuottaa iloa muille. Minä tykkään myös mäen laskemisesta talvella, lumisodasta ja lumiukkojen rakentamisesta, puhallettavista vesileluista jne. jne.

Pitävätkö yleensä aikuiset siis myös ilmapalloista ja pillimehuista niin paljon, että ostavat niitä usein itselleen? Olen aina kuvitellut että ne tuottavat enemmän iloa lapsille kuin aikuisille. Itseäni eivät ko. tuotteet juurikaan ilostuta. En osta itselleni saunajuomaksi pillimehua tai viikonlopuksi pussillista ilmapalloja. Tosin en syö karkkiakaan, joten ehkä olen hieman omituinen (en pidä mausta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän