Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen puuhaamassa lapseni opettajalle yhteislahjaa

Vierailija
19.05.2010 |

ja olen yllättynyt siitä kuinka hyvin porukka tulee mukaan.

On hienoa että opettaja saa jonkun arvokkaamman jutun kuuden vuoden uurastuksen jälkeen. Kyseessä siis koko alakoulun mittainen yhteistyö saman opettajan kanssa.

Tämä opettaja on aivan loistava tyyppi, pätevä jne.

Saas nähdä päästäänkö yllättämään opettaja. Aiemmin kaikkiin joulu- ja kevätjuhliin on jokainen tuonut omat lahjansa.

Jos olisit opettaja mitä toivoisit itse lahjaksi? Mihin liikkeeseen lahjakortti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa en haluaisi mitään esinettä tai tavaraa. Joku sellainen vihkonen, johon jokainen lapsi on tehnyt yhden sivun, olisi kiva muisto.

Lahjakortti ei saa olla liian kallis, olisin vaivautunut.

Vierailija
2/10 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortti lippupisteeseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hommaatko sinä 6-luokkalaisen lapsesi ja hänen luokkakavereittensa puolesta lahjaa? Eikö tuon ikäisten pitäisi olla jo niin itsenäisiä ja osaavia, että osaisivat itse tuon lahjan hankkia ja miettiä? Eikö tuossa iässä olisi viimein aika jo ottaa vähän vastuuta ilman, että isi ja äiti tekee kaikki puolesta?

Itse ainakin muistan ala-asteen päätyttyä miten me luokan kanssa itsenäisesti keräsimme jokaiselta rahaa ja kävimme ostamassa yhdessä sovitun lahjan. Luulisi, että juuri tuo ele (lasten itse keräämä ja hankkima) merkitsisi opettajallekin jo itsessään paljon, ei vanhempien yli-mietitty ja virallinen aikaansaannos. Eihän se sun opettajasi ole ollut.

Vierailija
4/10 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin sit joku Stocka yms vastaava olis hyvä.

Vierailija
5/10 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että keräsimme luokassa oppilaiden kesken rahaa ja mietimme, suunnittelimme ja toteutimme yhteislahjan porukalla. Kyllä 12v. ovat jo fiksuja ja osaavia!

Vierailija
6/10 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset eivät ole hommanneet mitään muistoa / lahjaa.

Vierailija
7/10 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko lahjakortti vaikka Stockalle, jalkahoitoon tai johonkin kivaan hemmotteluhoitoon. Tai vaikka puutarhaliikkeeseen jos opella on piha. TAi johonkin harrrastukseen ym. liittyen.

Vierailija
8/10 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on ollut lahjakortti.

Vierailija
9/10 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tytön luokalla tuollainen toteutettiin. Idea oli lähtöisin erään oppilaan äidiltä joka itsekin oli opettajana kyseisessä koulussa.

Ideasta piti kaikki. Siitä huolimatta jotkut toi jotain omaa lahjaa lisäksi.

Mielestäni opettaja oli otettu tästä lahjakortistaan.

Opettajat saa vuosien varrella tolkuttomasti kaikenlaista krääsää josta osa joutavaa rihkamaa. Pistävät niitä kirpparille jne.

Miettikää 25 oppilasta joista ainakin 15 tuo jotain keväisin ja syksyisin, se on 30 lahjaa vuodessa. Kerrotaan se luku kuudella, tekee 180 pientä lahjaa kuuden vuoden aikana.

Jos olisin opettaja ottaisin mieluummin yhden isomman kun kasapäin pientä sälää jolla kaapit täyttyy.

Vierailija
10/10 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvohoitoon, hierontaan, kylpyläviikonloppu. Nämä tulivat ensiksi mieleeni, mitä haluaisin.

Yhteislahja on hyvä, krääsää on ihan tarpeeksi nurkat täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä