Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen puuhaamassa lapseni opettajalle yhteislahjaa

Vierailija
19.05.2010 |

ja olen yllättynyt siitä kuinka hyvin porukka tulee mukaan.

On hienoa että opettaja saa jonkun arvokkaamman jutun kuuden vuoden uurastuksen jälkeen. Kyseessä siis koko alakoulun mittainen yhteistyö saman opettajan kanssa.

Tämä opettaja on aivan loistava tyyppi, pätevä jne.

Saas nähdä päästäänkö yllättämään opettaja. Aiemmin kaikkiin joulu- ja kevätjuhliin on jokainen tuonut omat lahjansa.

Jos olisit opettaja mitä toivoisit itse lahjaksi? Mihin liikkeeseen lahjakortti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa en haluaisi mitään esinettä tai tavaraa. Joku sellainen vihkonen, johon jokainen lapsi on tehnyt yhden sivun, olisi kiva muisto.

Lahjakortti ei saa olla liian kallis, olisin vaivautunut.

Vierailija
2/10 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortti lippupisteeseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hommaatko sinä 6-luokkalaisen lapsesi ja hänen luokkakavereittensa puolesta lahjaa? Eikö tuon ikäisten pitäisi olla jo niin itsenäisiä ja osaavia, että osaisivat itse tuon lahjan hankkia ja miettiä? Eikö tuossa iässä olisi viimein aika jo ottaa vähän vastuuta ilman, että isi ja äiti tekee kaikki puolesta?

Itse ainakin muistan ala-asteen päätyttyä miten me luokan kanssa itsenäisesti keräsimme jokaiselta rahaa ja kävimme ostamassa yhdessä sovitun lahjan. Luulisi, että juuri tuo ele (lasten itse keräämä ja hankkima) merkitsisi opettajallekin jo itsessään paljon, ei vanhempien yli-mietitty ja virallinen aikaansaannos. Eihän se sun opettajasi ole ollut.

Vierailija
4/10 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin sit joku Stocka yms vastaava olis hyvä.

Vierailija
5/10 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset