Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeastiko "hot pantseja" eli shortseja

Vierailija
19.05.2010 |

ei voi käyttää aikuisena? Olen juuri päässyt timmiin kuntoon kolmen lapsen jäljiltä ja meinasin nauttia nyt minishortseista (vaikka niiden ohuiden leggareiden kanssa), mutta enkö nyt sitten voikaan?

Onko pakko käyttää jotain tunikoja, kukkamekkoja ja muita säkkejä?

Olen 31v. jos se mitään vaikuttaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa, mitä AV:lla sanotaan. Mäkin käytän, mutta vain kotipihassa, koska mä en ole timmissä kunnossa.

Vierailija
2/15 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikuisen naisen pitäisi pitää yllään jotain muuta kuin shortseja. Kyllä sen timmin kropan voi tyylikkäämminkin esitellä kuin pissistyyliin.

Toisaalta taas kukin saa panna päälleen mitä vaatetta haluaa, ei sun tarvitse keneltäkään lupia kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannetaju kannattaa tietysti säilyttää, eli ei hotpantseissa kirkkokonserttiin tai mummon hautajaisiin ;)

Mutta älä nyt niitä leggareita laita. Siinä tulee fiilis, että hadot väkisinkin esitellä sääriäsi (ja ylempää), vaikka sää ei antaisi myöten. Halvan näköistä. Helteellä mini tai shortsit on täysin jees.

Vierailija
4/15 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mukava & käytännöllinen?

Joku mekko? Minkä pituinen? Mitä sen alle?

että aikuisen naisen pitäisi pitää yllään jotain muuta kuin shortseja. Kyllä sen timmin kropan voi tyylikkäämminkin esitellä kuin pissistyyliin. Toisaalta taas kukin saa panna päälleen mitä vaatetta haluaa, ei sun tarvitse keneltäkään lupia kysyä.

Vierailija
5/15 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin kaupungilla yhden ehkä 25-vuotiaan naisen, jolla oli jalassaan ihan älyttömän lyhytlahkeiset shortsit, tai siis eikai niissä lahkeita ollutkaan. Näytti jotenkin tosi kauheelta ihmisten ilmoilla, ihan kuin olisi ollut alushousuissaan liikenteessä...

(ei ollut legginssejä alla)

Mun mielestä ihmisten ilmoille sopii kyllä shortsit yli 3-kymppisellekin, jos sääret ja reidet on tarpeeksi hyvässä kunnossa, ja on edes hieman sitä lahjetta, että erottaa alkkareista. Siis vaikkapa lahkeenpituus haarasta edes 5 cm.

Vierailija
6/15 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisleylta, mielestäni ihan tyylikkäät, käytin koko viime kesän. Eilen ostin H&M:sta ihan samantyyliset. Ja aion käyttää tämän kesän.

Vierailija
7/15 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi olisi halunnut ostaa meidän 1,5 vuotiaalle tytölle valkoiset minishortsit ja mustat legginssit, yäk! En suostunut!

Vierailija
8/15 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellekään, paitsi tietysti rannalle tms. Tyylitöntä pukeutua niin että p**** vilkkuu.

Vierailija
9/15 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kateus teinejä kohtaan, joiden pyllyn perään useammankin miehen pää kääntyy.

Vierailija
10/15 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne leggarit pois! Ne sopii siinä 10-15v mutta ne ei ole aikuisten housut ainakaan minisortsien kanssa, kyllä aikuisella voi jo näkyä nätti reisi :)

Vierailija
11/15 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat nätimmän näköisen ihon. Olipa reidet kuinka hyvässä kunnossa tahansa, viimeistely julkisille paikoille on tarpeen.

Vierailija
12/15 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi niissä ihmisten ilmoille, vaikka kroppa kestäisikin. En ole käyttänyt minimekkojakaan moneen vuoteen, tuntuvat teinien vaatteilta.

Olen 32.

Vierailija
13/15 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisiako tarkoitat? hot tulee nimenomaan paljastavuudesta

mee stringeissä, näkyy koko pakaran

Vierailija
14/15 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin kaupungilla yhden ehkä 25-vuotiaan naisen, jolla oli jalassaan ihan älyttömän lyhytlahkeiset shortsit, tai siis eikai niissä lahkeita ollutkaan. Näytti jotenkin tosi kauheelta ihmisten ilmoilla, ihan kuin olisi ollut alushousuissaan liikenteessä... (ei ollut legginssejä alla) Mun mielestä ihmisten ilmoille sopii kyllä shortsit yli 3-kymppisellekin, jos sääret ja reidet on tarpeeksi hyvässä kunnossa, ja on edes hieman sitä lahjetta, että erottaa alkkareista. Siis vaikkapa lahkeenpituus haarasta edes 5 cm.

Mäkin näin tänään kaupungilla naisen, jolla oli niin lyhyet shortsit, että pakaroiden kaaret näkyivät, siis shortsien ulkopuolella. Se oli vain puhtaasti mauttoman näköistä, vaikka taitaakin olla nyt muotia.

Vierailija
15/15 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niistä tosi paljon ja laitan aina peittävän yläosan ja matalat kengät ettei tulisi mauton kokonaisuus. Minulla on pitkät, hoikat jalat ja esittelen niitä mielelläni :) Eikä ole tullut mieleenkään että olisin liian vanha.

Mun shortseista ei kyllä pakarat näy ja leggingsejä en sinne alle laittaisi vaikka maksettaisiin.