Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku vielä Valion jäätelöitä?

Vierailija
18.05.2010 |

Itse en missään tapauksessa kannata Nestleä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska maistuvat parhaalta.

Esim. Nestlen on liian makeita mun makuun.

Vierailija
2/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielelläni osta, jonkun irtojäätelön saatan sortua ostamaan, mutta en esim. litrajäätelöä koskaan. Syynä ei ole Nestle vaan jätskeissä oleva E-kirjainten huikea määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pidetään kaupassa koristeena. On mukavamman näköistä.

Vierailija
4/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en missään tapauksessa kannata Nestleä.

ja mitä valiosta?

Vierailija
5/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monikansallinen yhtiö, jonka toiminnassa on ollut paljon epäeettisyyttä. Esim. ovat markkinoineet kehitysmaissa vastiketta äidinmaitoa parempana, ja sen seurauksena moni lapsi on kuollut likaisen veden aiheuttamiin sairauksiin.

Tämän takia varmasti monet karsastavat Nestleä.

Vierailija
6/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan Ainoja ja kyllä välillä muitakin Valion jäätelöitä, paitsi pähkinäallergikolle GB Glace -jätskejä.

Vierailija
7/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Valiojäätelön omistaa Nestlé, on omistanut jo vuodesta 2004 asti. Mitään Valion jäätelöitä ei ole olemassa.

Vierailija
8/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Jätskit on yhtä hyviä kuin ennenkin.

Vierailija
9/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei markkinoinut "korviketta äidinmaitoa parempana" vaan kouluttamattomat ihmiset menivät halpaan mainoksen nähtyään ja sekoittivat jauhetta likaiseen veteen -> lapsia kuoli. Nestlen vika?

Vierailija
10/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valio(n pingviini) on se tuotemerkki, vaikka se myytiinkin Nestlelle. Valion jäätelö on parasta, muuten voisin ostaa Ingmannia, mutta kun se on niin epätasalaatuista, niin ei tee mieli ostaa.

Vierailija
11/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lempparijätskit löytyy niistä. Ovat ihanan raikkaita. Monet muut merkit ovat jotenkin tunkkaisia ja liian raskaita maultaan. Laktoosivammaisena mun lemppari on Kuningatar -jäätelö ja siinä pysyn.

Vierailija
12/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei markkinoinut "korviketta äidinmaitoa parempana" vaan kouluttamattomat ihmiset menivät halpaan mainoksen nähtyään ja sekoittivat jauhetta likaiseen veteen -> lapsia kuoli. Nestlen vika?

että jossain maassa on ongelmia vesihygienian kanssa JA väestö on kouluttamatonta, niin mitä tapahtuu, kun medialukutaidottomille mainostetaan. Ja kyllä mä olen lukenut, että markkinointi oli aika aggressiivista, ja viranomaisetkin saatiin suosittelemaan noita vastikkeita. Tästä nyt on pitkä aika, kun jutun luin, mutta kyllä ne mainoskampanjat aika moraalittomilta vaikutti.

Ja kun nyt kysyttiin, miksi Nestleä karsastetaan, niin vastasin. Käsittääkseni en sanonut omaa mielipidettäni asiaan. Sulla varmaan sitten on parempi selitys sille, miksi niin monella on Nestlestä niin huono kuva?

Vierailija
13/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä litran jädejä jotka on helppo avata ja sulkea.

Vierailija
14/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota nestle saa käyttää vielä 5 vuotta. Valio MYI koko jätskiliiketoiminnan Nestlelle joitain vuosia sitte.

Valio Oy ei siis tee enää jätskiä ollenkaan.

Vähän niinkun ranskanleipä ei ole ranskalaista nimestä huolimatta.

Vierailija
15/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo aidinmaito juttu oli noin 15 v sitten. haloooo

mä vastasin siihen, miksi ihmiset karsastaa Nestleä. Eikö olisi saanut vastata. Haloooo vaan ittelles.

Vierailija
16/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli tosin teini-iässä. Olen kasvanut aikuiseksi ja syön sitä a) mikä on hyvää b) mikä on laatuunsa nähden edullista.

Vierailija
17/21 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmu vanhoja tekin jaksatte kaivella. Sitä tikulla silmään jne.

toisaalta onhan siellä populaa mistä vähentää

Vierailija
18/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingmannia suosin.

Vierailija
19/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestlen vika?

Niitten vika on sekin, että neekerit juo likasta vettä, vaikka sen voisi keittääkin...

Vierailija
20/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en osta "Valion" jäätelöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän