Te joilla paino tippunut synnytyksen jälkeen MYÖHEMMIN
Miten te teitte sen?
Mulla kohta kulunu 4kk synnytyksestä. Vaunulenkeillä käyty, zumbattu sisätiloissa mut siis tämän 4kk aikana ei ole paino tippunu yhtään!
Kotiin tullessa painoa oli 72-73 ja siinä se pyörii edelleen.
Jotkut höpisee että hormonit sekaisin tmv. ettei tapahdu mitään sen takia mut koskas ne hormonit sit tasottuu et se painokin lähtis laskuun?
En saanutkaan sitä kesäkroppaa sitten takaisin vaikka niin vannoin että kesään mennessä oon lähellä entistä painoani eli 56kg.. turha toivo
Kommentit (9)
laihdutin painonvartijoiden pisteillä (en käynyt ryhmässä) parissa kuukaudessa 12 kg.
laihdutin painonvartijoiden pisteillä (en käynyt ryhmässä) parissa kuukaudessa 12 kg.
Olis kiva joku halpa vaihtoehto :)
-ap
lasta oli maitoallergisia ja maidottomalla imetysdieetillä laihduin hyvin... :) Eli juustot, jätskit, jugurtit ja kaikki muu maitoa sisältävä pois. Minä tykkään erityisesti noista juustoista, joten se hieman "kirpaisi". Ja monissa valmiissa leivonnaisissa on maitoa tai sen ainesosia, joten kahviloissakaan ei tullut hirmuissti notkuttua. Nyt vuosia myöhemmin olen kyllä palannut vanhoihin ruokatapoihin ja kas kummaa, painan 10 kiloa enemmän...
Olis kiva joku halpa vaihtoehto :)
-ap
KAIKKI sokerit pois!
kertakaikkiaan siis EI MITÄÄN sokereita, ei myöskään hunajaa, rusinoita, rypäleitä, taateleita...
JA sitä LIIKUNTAA ja RAJUSTI!!!
:)
mutta lenkkeilin (siis vaunujen kera) ja kapusin jokusen kerran päivässä neljänteen kerrokseen kahden kuukauden ajan kun hissi oli remontissa. Mukana oli tietenkin aina vauva sekä useesti myös pari kauppakassia.
ei imetys laihduttanut.Turvauduin painonvartijoihin ja johan lähti.Saman tein molempien lasten jälkeen.
vai suolasen hintasta!
Mä olisin valmis maksamaan 10e viikossa jos läskit lähtis.Kyllä ne pullat ja suklaatkin sen kympin viikossa maksaa.
Säästät sen summan ruuissa kun automaattisesti jää kaikki turha jääkaapista pois.
Alekuponkeja alotukseen yleensä löytyy jostain ja joka viikkohan ei ole pakko ryhmässä käydä.Painonvartijoista siis kyse.
Molemmissa raskauksissa painoa kertyi n. 18kg, josta jäi laitokselle n. 4kg, mikä tuntui aika oudolta huomioiden että lapset olivat yli 4-kiloisia. Ekat kuukaudet paino tuntui jämähtäneen paikalleen, mutta vaikken juuri liikkunut vaunukävelyitä lukuunottamatta ja söinkin mitä sattuu, tiheän imettämisen ansiosta olin molemmista n. 10 kk synnytyksestä useita kiloja alle lähtöpainon, kuopuksesta n. -5 kg. Minulta kyllä lähti paljon lihasta eli nyt kun olen saanut nostettua salitreenillä noista matalimmista lukemista n. +7kg mahdun edelleen samoihin vaatteisiin.