Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No 1 lapsen äidit, kertokaa nyt

Vierailija
18.05.2010 |

mitä voite tehdäkodin ulkopuolella mitä useamman lapsen kanssa ei voi tehdä.

Vai eikä tosipaikan tulle olekkaan mitään sanottavaa. Kunhan itsellenne yritätte perustella päätöstänne.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt oli vain kyse siitä, että pyysin perusteluja väittämälle. Hyviä perusteluja on tullut, mutta yksikään niistä ei ole sellainen jota´en helposti pysty useamman lapsen kanssa tekemään. Ja, kyllä pystyn käymään jokaisen lapseni kevätjuhlassa, koska meidän koulussa ne on porrastettu juuri siitä syystä, että vanhemmat pääsevät kaikkien lastensa kevätjuhliin :)

Vierailija
62/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä, mä olen sellainen jolle kaikki on ihan hirveen vaikeeta ja mulla on vain yksi lapsi. Mietin tässä vain, voisiko se vaikeus johtua siitä, että olen vammautunut lapsen syntymän jälkeen? Ei kai sentään. Mietitäänpä.

No juu en kysynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä se päivä vielä sullekin tulee eteen =)

Yli 10 vuotta olen kylläkin jo 3 lapsen äitinä ollut, mutta ainahan voi kaikkea sattua ja tapahtua.

Vierailija
64/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 vuotta olen kylläkin jo 3 lapsen äitinä ollut, mutta ainahan voi kaikkea sattua ja tapahtua.

automaattiohjaus rajoittaa valintasi realistisiksi eikä sulle tule edes mieleen että tuonkin vois tehdä tai tuonne vois mennä.

Vierailija
65/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

automaattiohjaus rajoittaa valintasi realistisiksi eikä sulle tule edes mieleen että tuonkin vois tehdä tai tuonne vois mennä.

valintojasi. Mua esim. kaveri pyysi lapseni kanssa seuraksi viikonlopun bussimatkalle Viroon. Tuskin olisi pyytänyt, jos mulla olisi meluava ja sinne tänne säntäilevä muksulauma mukana.

Vierailija
66/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekisimme toisen, niin muuttaisi elämäämme radikaalisti. Emme enää voisi lähteä miehen kanssa ex tempore kaupungille tai kahden keskisille reissuille niin kuin nyt. Vauva sitoo sen verran enemmän.

Vierailija
67/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes perustele yksilapsisuutta sillä että helpompi liikkua yhden kanssa, vaan sillä että nautin rauhasta, helposta elämästä, en halua olla raskaana enkä synnyttää toista kertaa. En halua stressata tämän enempää, mun henkiset kapasiteetit ei riitä kuin yhden kanssa. :) Koska tämänhän ap halusi kuulla, että hän on vahvempi ihminen kuin sellainen, joka jaksaa tehdä vain yhden lapsen. Sehän sun perimmäinen tarkotus oli; TUNTEA ITSESI PAREMMAKSI IHMISEKSI :DD

Vierailija
68/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
69/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes perustele yksilapsisuutta sillä että helpompi liikkua yhden kanssa, vaan sillä että nautin rauhasta, helposta elämästä, en halua olla raskaana enkä synnyttää toista kertaa. En halua stressata tämän enempää, mun henkiset kapasiteetit ei riitä kuin yhden kanssa. :) Koska tämänhän ap halusi kuulla, että hän on vahvempi ihminen kuin sellainen, joka jaksaa tehdä vain yhden lapsen. Sehän sun perimmäinen tarkotus oli; TUNTEA ITSESI PAREMMAKSI IHMISEKSI :DD

Halusin vain tietää mitä yhden kanssa voi tehdä sellaista mitä useamman kanssa ei voi tehdä.

Vierailija
70/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain tietää mitä yhden kanssa voi tehdä sellaista mitä useamman kanssa ei voi tehdä.

Vierailija
71/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä helpommalla

Vierailija
72/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valintojasi. Mua esim. kaveri pyysi lapseni kanssa seuraksi viikonlopun bussimatkalle Viroon. Tuskin olisi pyytänyt, jos mulla olisi meluava ja sinne tänne säntäilevä muksulauma mukana.

Ja tuttavapiirissä on myös monia 3 ja 4 lapsisia perheitä joissa voidaan lasten kanssa matkustaa ja käydä museoissa, teattereissa jne. Koska lapset ei ole meluava sonnilauma.

Vierailija
73/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön höpön. Mennään ja kolutaan paikat ja maat. Ei se lapsimäärästä ole kiinni.

Kävelet kuumana kesäpäivänä katua pitkin janoa ja kuumaa kitisevän nelipäisen, osaksi alle kouluikäisen pesueesi kanssa. Kävelet ihanan, ilmastoidun kynsistudion ohi. Reaktiosi studion olemassaoloon? Pyöreät nolla?

Versus kävelet kuumana kesäpäivänä rennosti katua pitkin teiniainokaisesi kanssa. Bongaatte kynsistudion ja päähänpistosta menette sinne.

Vierailija
74/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, kyllä pystyn käymään jokaisen lapseni kevätjuhlassa, koska meidän koulussa ne on porrastettu juuri siitä syystä, että vanhemmat pääsevät kaikkien lastensa kevätjuhliin :)

Vierailija
75/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järjestänyt niin että lapset ovat kaikki isiensä luona samaan aikaan joka toinen viikonloppu, joten voin elää ihan miten haluan ja tehdä mitä lystään vaikka lapsia on enempi kuin yksi.

Vierailija
76/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti ja vaivattomasti ja keskittyä vain häneen ja oppia tuntemaan hänet läpikotaisin. Esikoisen tunnenkin parhaiten, muut kolme ovat "siinä jaloissa pyörimässä" - kärjistetysti sanottuna.

Vierailija
77/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön höpön. Mennään ja kolutaan paikat ja maat. Ei se lapsimäärästä ole kiinni.

Kävelet kuumana kesäpäivänä katua pitkin janoa ja kuumaa kitisevän nelipäisen, osaksi alle kouluikäisen pesueesi kanssa. Kävelet ihanan, ilmastoidun kynsistudion ohi. Reaktiosi studion olemassaoloon? Pyöreät nolla? Versus kävelet kuumana kesäpäivänä rennosti katua pitkin teiniainokaisesi kanssa. Bongaatte kynsistudion ja päähänpistosta menette sinne.

Jopa kampaajalla pistäytynyt.Paikassa jossa ei tarvi varata aikaa. Miksi en menisi? Kuten sanoin, en kuljeta sonnilaumaa mukanani.

Vierailija
78/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut aikaa tutustua lapsiini. Jokaisen heistä tunnen läpikotaisin. Ja meillä on läheiset välit.

Teinienkään kanssa ei ole ongelmia ollut.

Vierailija
79/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkki vois olla vaikka toi meidän New Yorkin matka. Aika paljon kalliimpi reissu kaikkinensa vaikka neljän lapsen kanssa kuin yhden.

Eiköhän toi ole enemmän kiinni perheen tulotasosta. Köyhä ei matkusta yhdenkään kanssa, varakas vie vaikka 7 lasta kahdesti vuodessa etelään.

Muutenkin tää on aika huvittava ketju. Nämä asiat kun riippuu niin täysin monesta muusta tekijästä kuin lapsiluvusta.

Meillä on kolme kilttiä ja reipasta poikaa. KAverilla on yksi tosi tempperamenttinen. Kyllä mun on helpompi tehdä melkein mitä tahansa noiden kolmen kanssa kuin kaverin sen yhden, koska koko ajan pitää olla varpaillaan, koska se nassikka taas repii pelihousunsa.

Me ollaan menossa kesällä reissuun autolla eurooppaan, ja ens talvena kaukomatkalle. Jos yhden kanssa onkin helpompi lentää, on kolmen kanssa kaikki oleminen helpompaa, kun muksut pitää seuraa toisilleen.

Vierailija
80/84 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet kuumana kesäpäivänä katua pitkin janoa ja kuumaa kitisevän nelipäisen, osaksi alle kouluikäisen pesueesi kanssa. Kävelet ihanan, ilmastoidun kynsistudion ohi. Reaktiosi studion olemassaoloon? Pyöreät nolla?

Versus kävelet kuumana kesäpäivänä rennosti katua pitkin teiniainokaisesi kanssa. Bongaatte kynsistudion ja päähänpistosta menette sinne.

että ainokaisen alle kouluikäisen erityislapsen kanssa, ja neljän +10-v lapsen kanssa. Kumman porukan kanssa on helpompi mennä kynsistudioon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän