Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siitepölystä kärsivä taapero ei suostu syömään mitään

Vierailija
18.05.2010 |

Jo toinen päivä kun juurikaan mitään ei syö. Tänään otti aamupalalla muutaman lusikallisen jugurttia, klo 15 muutaman haukun kaurakeksistä. Muuta ei ole suostunut syömään, olen tehnyt kanaa ja makaronia yms mietoa mistä yleensä tykkää (tosin aina huono syömään). Alkaa jo hermostuttaa. Annanko vaan olla syömättä vaikka miten pitkään? Aerius-lääkettä saa, mutta nenä vuotaa ja varmaan limakalvot vähän turvoksissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi joku ruokakin aiheuttaa allergiaoireita. itse ainakin saan kipeitä rakkuloita suuhun omenasta ja paprika aiheuttaa kirvelevää ihottumaa.

Itse varmaan kokeilisin saattaako lapsi syödä jäätelöä. Se saattaisi vähän helpottaa jos suu (tai kurkku) on kipeä.

Oletko käynyt lapsen kanssa lääkärissä?

Vierailija
2/6 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehujää, kiisseli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin itsekin siitepölyallergiasta ja sen myötä kesäisin ruoka-aineallergioista. Talvisin pystyn syömään ihan kaikkea.

Vierailija
4/6 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen, mitä ruokia pystyt kesäisin syömään ilman kirvelyitä tms?

Vierailija
5/6 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakaan minulle ei nyt juuri erityisemmin ruoka maistu, kun allergiani kanssa painiskelen. Ja koska välttelen ulkona oloa, niin liikuntakin on vähäisempää, joten varmaan kulutuskin.

Kokeile vaikka noita kiisseleitä, jätskiä ja juotavaa. Minulla ainakin on kurkku ihan karheana ja vähän kipeä, joten pehmeät, helposti nieltävät ruoat tuntuvat parhailta.

Vierailija
6/6 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ananas, banaani, kiivi ja sitrushedelmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä