Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska syrjintään tottuu?

Vierailija
18.05.2010 |

Tekee niin pahaa katsoa vierestä kun oma lapsi purskahtaa itkuun kun ei ainoana saa sitä kutsua synttäreille.

Lapsella on kuulovamma ja ilmeisesti aika monet vanhemmat sitä pelkää, nimittäin kouluaikana lapsella on kavereita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän väliä joutuu ostelemaan lahjoja (siis ainakin kerran kuussa).

Epistä.

Vierailija
2/8 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vammasta eivät muut lapset piittaa lainkaan, mutta aikuiset ne jaksavat siitä aina muistuttaa ja ilmeisesti pelkäävät että se myös tarttuu. Ikävä kyllä, lapsetkin varmaan murrosikään mennessä muuttuvat samanlaisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisitte täällä meidän suunnalla, järjestäisin lapsillenne parhaat lastenkemut, ever! :) Ai kun osaisin kasvattaa omat poikani siten, että he ottaisivat huomioon myös ne hiljaisemmat ja syrjään joutuvat. Mä kyllä olin ajatellut, että nyt poikani menee ekalle, niin järkätään synttärit vasta, kun koulu on alkanut (synt. 31.7.) ja joka ikinen luokalta kutsutaan synttäreille. Näin ei ainakaan kukaan joudu syrjään. Luokalle tulee 20 lasta ja sopu sijaa antaa ja kesällä pystyy olemaan pihalla.

Kiitos lämpöisestä ajatuksesta kaltaisieni puolesta.

Vierailija
4/8 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni koulussa on poika, jolla on kuulovamma ja lievä kehitysvamma. Hän on kyllä ollut synttäreillä niin meillä kuin muuallakin. mItäs jos järjestäisitte jotkut juhlat kotiin, jos se ei ole kiinni niistä kavereista vaan pölkkypäistä vanhemmista?

Vierailija
5/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tavallinen 9v lapsi, ja koko kouluaikanaan ei ole saanut yhtään kutsua.

Surettaahan se, molempia.

Tsemppiä, ja toivotaan, että tilanne muuttuu, pian!

Vierailija
6/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisitte täällä meidän suunnalla, järjestäisin lapsillenne parhaat lastenkemut, ever! :)

Ai kun osaisin kasvattaa omat poikani siten, että he ottaisivat huomioon myös ne hiljaisemmat ja syrjään joutuvat. Mä kyllä olin ajatellut, että nyt poikani menee ekalle, niin järkätään synttärit vasta, kun koulu on alkanut (synt. 31.7.) ja joka ikinen luokalta kutsutaan synttäreille. Näin ei ainakaan kukaan joudu syrjään. Luokalle tulee 20 lasta ja sopu sijaa antaa ja kesällä pystyy olemaan pihalla.

Vierailija
7/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista! Mä olen sitä mieltä että yleensä vanhempien ei tartte puuttua joka asiaan mikä koskee lapsia ja soitella sinne sun tänne lapsien kavereiden vanhemmemmille, mutta kyllä mä tossa tilanteessa jo harkitsisin sitä.

Opettaja voisi myös olla yksi johon ottaa yhteyttä.

Anna pojalle/tytölle hali, tsemppiä!

Vierailija
8/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut yhtään älykästä ja viisasta ihmistä, joka olisi tiukasti yhteisön jäsen? Se ulkopuolisuus voi myös kasvattaa lasta paremmin kuin mukanaolo selvästi ajattelemattomassa porukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän