Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan vauvani pitämään kalliita (200e) aurinkolaseja päässä?

Vierailija
18.05.2010 |

Vauvamme repii lasit pois päästä. Olen neuvoton, tahdon suojella häntä auringolta. Ja harmittaa muutenkin, jos lasit eivät mene käyttöön.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaapissa seisovat täysin turhakkeina. Kun ei päässän anna olla, niin miksi pitää väkisin. Kunnollinen hattu päähän.

Vierailija
22/30 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoisen kuminauhan, jolla lasit saa pysymään päässä. Optikkoliikkeissä myyvät semmoisia.

Tai sitten voit ihan itse ottaa pätkän kuminauhaa ja sitoa sen sankojen päihin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsailin alotuksessa vain vähän. Se ei tarkoita sitä että te saatte vitsailla ketjussani jonka muuten omistan. T: ap

Vierailija
24/30 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin lelun ja pistin hatun päähän. Lelu kädessä unohti lasit, mutta pian lähtivät liitämään.

-ap

Vierailija
25/30 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäs semmosia pitää??? Se lapsi arvostaa niit yhtä paljon ku shellin 5€ laseja!!!

Vierailija
26/30 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollinen lippa- tai lierihattu on parempi suoja auringolta.

Vierailija
27/30 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksoivat 2,95€ Lindexillä.. :DD

Vierailija
28/30 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laseina silmälasiliikkeestä ostetut noin 40e lasit, varalaseiksi ostettiin H&M:ltä Hello Kittyt 2,95.

ja mä vielä pistin vauvalle lasit päähän kevättalvesta alkaen ja vein ulos rintarepussa, jotta tottuis laseihin! Kun ei talvivaatteissaan saanut niitä poiskaan. Ja ei ollut mitään ongelmaa, ei sittenkään, kun vaatteet väheni.

Mutta: noin pari viikkoa sitten alkoi ottaa lasit heti pois ja joka kerta! Hyvä jos sekunnin pysyvät päässä! Niitä kuminauhallisia en kyllä ala ostamaan, kun ne on mun mielestä rumia. Sitä paitsi kyllä se näppäränä likkana saisi nekin pois!

No, toivottavasti lierihatut suojaa tarpeeksi!

Vierailija
29/30 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sideharsoakin olisi.

T: ap

Vierailija
30/30 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä talvella, kun on toppahanskat ja hattu niin ei saa laseja pois. Kesäkeleillä on jo tottunut. Eli nyt vaan varaamaan matkaa Pohjoisnavalle .) ja olihan Espanjassakin aika kylmää hiljattain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä