Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu joutunut myydä taloa velkojen takia

Vierailija
18.05.2010 |

eli seuraava vaihe olis ollu huutokauppa ?

Kauanko ootte saanu myydä ? En saa suoraa vastausta uo:sta, olis niin kiva kun kesän sais vielä olla...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit saada paremman hinnan

Vierailija
2/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo siis itse joutunut myymään, mutta joskus yrittänyt ostaa sellaista kohdetta.

Nyt on markkinoilla sellainen aika, että voi mennä kaupaksi aika nopeastikin - ja silloin kannattaa kyllä myydä eikä vaan "olla" koska saatte säännöllisesti enemmän rahaa näin ja siis myös enemmän velokoja maksettua tai peräti jää välistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritetään heti myydä, mutta mietityttää kauanko saadaan myydä jos ei vaikka mee kaupaks ? Meidän talo ei välttämättä oo sijainnin puolesta mikään haluttu kohde . ap

Vierailija
4/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti paarempi hinta. Siis jos ei se mitenkään vaikeuta velkojen järjestelyä tms. Sitähän ei tiedä paljonko menee myynnissä aikaa, viikko - 4kk varmaan normaalein. Ja eihän siitä heti tarvitse lähteä jos kaupaksi menee. Ota vaan yhteyttä johonkin isoon välitysfirmaan ja pyydä tekemään hinta-arvio, osaavat sanoa myyntiajastakin arvion, ei maksa mitään. Kevät on hyvää aikaa myydä.

Vierailija
5/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

velkautuneet, kun joudutte myymään talon. Meinaan ei ne kenenkään kotia kovin hepposasti pistä pois.

Vierailija
6/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimääräisen vastaavien talojen myyntiajan ko alueella. Mutta eihän se tietysti mitään varmaa ole, jos hyvä säkä käy voi mennä piankin tai sitten roikkua kauankin myynnissä...

Vierailija
7/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin ok-talojen myyntiajat ovat useita kuukausia elleivät ole tosi hyvällä paikalla.

Vierailija
8/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntomme on hyvällä paikalla, lähes uusi, sisustus ollut lehdessä jne jne. Niinpä vaan 2 kk oli myynnissä eikä ainoatakaan tarjousta. sanoin uo:lle että mitäs teet kun ei kukaan tarjoa, niin ei kai sitä voi väkisin myydä. Meillä pankki ei suostu mihinkään pakkohuutokauppaan, eli vähintään pitää saada se hinta joka kattaa pankin saatavat. Ja sen jälkeen jäävä summa (muista ap, et se menee puoliksi jos omistatte asunnon puoliksi) ei riitä kattamaan mun uo-velkoja. joten olen sanonut uo:lle, että eihän tätä ole edes mitään järkeä myydä. Nyt olen hakeutumassa velkajärjestelyyn, ja yritetään säilyttää asunto. Olisko sulla/teillä mahdollisuutta velkajärjestelyyn?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi