Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä sen kolmannen ässän toteutukseen

Vierailija
18.05.2010 |

Eli viimeisillään olen raskaana ja toivoisin ettei mihinkään käynnistyksiin tarvitsisi mennä. Saunaa ja siivousta on kokeiltu useaan otteeseen, mutta se viimeinen ässä ei oikeen ole innostanut.

Seksi meillä on loppunut noin 30 raskausviikon kohdalla, koska en kokenut sitä enää kovinkaan miellyttäväksi ja mieskin kokee seksin raskauden aikana oudoksi. Alitajunnassa on kait ettei vahingoita vauvaa ja tuskin tää jättimahakaan on mikään "turn on".

Asentoihin kyselisin vinkkiä. Ku liikkuminenkaan ei enää ole ihan helppoa. Eli missä asennossa te olette tässä vaiheessa seksiä harrastaneet? Normaalisti tykkään olla päällä, mutta nyt se tuntuu niin hankalalta ja kömpelöltä. Miehen normaalia isompi penis on taas tehnyt sen etten kovin mielellään ole harrastanut seksiä takaapäin, koska se tuntuu hieman kivuliaalta ainakin normaalisti. Tuntuu että tulee liian syvälle. Eli peli taitaa olla menetetty?

Te jotka sitä teette loppuun asti niin onko olo ja liikkuminen muutenkin hyvää ja helppoa. Mulla tosiaan tää maha on varsin iso muuhun kokoon nähden ja issiaskivut melkoisia. Kääntyminen kyljeltä kyljellekin vaatii aikaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy soffalle makoilemaan, ja ala hieromaan nännejäsi. Jos tulee supistuksia niin jatka vain hieromista. Se aloittaa kehosi oman oksitosiinin tuotannon.

Vierailija
2/6 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisillään raskaana oleva. Ensinnäkin, mä en sitten lainkaan usko noihin kolmeen ässään, mutta mielipidekysymys tuokin =D Mutta mitä noihin asentoihin tulee, meillä lusikka-asento on toiminut parhaiten. Ei ole vatsa tiellä eikä muutenkaan särje mikään paikka. Joskin nuo liitoskivut hieman vaivaavat jälkeen päin muutta niinhän ne muutenkin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen saanut kaksi lasta syntymään joogaamalla. Luulisi netistä vaikkapa löytyvän erilaisia astanga-jooga asentoja ja aurinkotervehdys "sarja". Siihen aijon minä taas luottaa kun haluan vauvan ulos :)

Seksi ei minuakaan nimittäin nappaa yhtään. Kipuja on tosi paljon.

Vierailija
4/6 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sieltä syntyy.

Asnnoista, meilläkin suosittiin lusikkaa ja takaapäin. Voihan siitä varresta ottaa kiinni, niin ei uppoa kahvaa myöten. lusikassa ianakin pystyy säätämään kulmaa hyvin.

Vierailija
5/6 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kepittää seisaaltaan.

Vierailija
6/6 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttoi ainakin minua:-) lapsivedet meni 6 h sen jälkeemn...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi