Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko kysyä täältä, kun muut ei tiedä: Onko Sofi Oksasen

Vierailija
18.05.2010 |

jalat amputoitu ja tilalla proteesit?! Kaksi työkaveria väittää nähneensä tällaisen jutun joskus lehdessä. Kukaan muu ei muista nähneensä. Siis onko tää totta vai ei?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin joskus tällaista nähnyt ja tähän päivään asti olin siinä luulosssa ett Sofi Oksasella "ei ole jalkoja", ja että se on osittain syy että hän on niin kuuluisa.

Ihan outoa, pakko se on jossain täytynyt olla sitten virheelinnen juttu vuosia sitten.

Vierailija
2/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen nuori nainen (Kaisa Leka?), sarjakuvapiirtäjä on ainakin antanut amputoida jalkansa, sillä oli joku sairaus, joka aiheutti sietämättömiä kipuja eikä jalkojen toimintakaan ollut kovin hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulle kertonut henkilö sekoittanut sen Kaisa Lekaan (sarjakuvapiirtäjä ja kunnallispoliitikko)? Aika huolellisesti sekoitettu...

Vierailija
5/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa Lekaan sekoittavat, vaikka Kaisa on tyyliltään ihan erilainen kuin Sofi.

Vierailija
7/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin joskus tällaista nähnyt ja tähän päivään asti olin siinä luulosssa ett Sofi Oksasella "ei ole jalkoja", ja että se on osittain syy että hän on niin kuuluisa.

Ihan outoa, pakko se on jossain täytynyt olla sitten virheelinnen juttu vuosia sitten.

Minä muistaakseni luin joskus monta vuotta sitten jonkun lehden jutun, jossa esiintyi Sofi Oksanen ja Kaisa Leka samassa jutussa. Juttu oli siihen sävyyn tehty, että "Kaksi nuorta lahjakasta outoa lintua" tms. Joku muukin on voinut lukea saman jutun ja sekoittaa henkilöt keskenään, kun olivat siihen aikaan molemmat suht. tuntemattomia.

Vierailija
8/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Operoitu sinne jo 2000. Onkos tämä nyt totta vai satua? Valtakunnansyyttäjä ehkä tietää...

Tää olis sen Suomen Puhdistuksen tulosta - siis johtuisi siitä!!!