Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän holtiton

Vierailija
18.05.2010 |

rahankäyttö!

Ahdistaa kun ei voi hoitaa raha-asioitaan kunnolla, luottotiedot menny vuosia sitten, ei maksa laskujaan eräpäivänä, elää yli varojensa (mm. kalliita harrastuksia). Käy töissä muttei olisi varaa näihin harratuksiin kun pitäisi lyhentää velkoja, joita n. 6000e.

Itse en oo koskaan elänyt noin, maksan aina ensin laskut ja sit elän sillä mitä jää! En voi vaan ymmärtää..

Uskaltaako tässä edes harkita mitään yhteenmuuttoa jos ei tuu tosta ikinä muuttumaan :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli samanlainen, minä yritin hoitaa vuokrat yms. mies otti pikavippejä minun nimelläni kun ei ollut muuten varaa ostaa ruokaa. Kun piti vielä harrastus tarvikkeitakin ostaa... :/ Menetin sitten omatkin luottotietoni kun en osannut sanoa ajoissa EI. Naimisissakin tosiaan oltiin...

Onneksi pääsin äijästä eroon.

Vierailija
2/4 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni eksän takia luottotiedot.Tilaili telkkaria ym kallista ja lupas maksaa,mutta eräänä kauniina päivänä oli sit oven takana haastemies...Mies viel siin änkytti että joo joo hän hoitaa...No eipä hoitanut.Minulla luottotiedoissa nyt merkintä ja siitä lähti se että olen ihan hui hai nykyään... tilaan tavaraa mitä saan mutta en maksa laskuja...

Uusi mies on ex-linnakundi,sekin vähä huithapeli.Sillä kans raha-asiat päi helvetti.sairaseläkkeellä nuori mies...

No me ollaan tämmösiä.ei voi mitään.Me ei asuta yhdessä,mutta ollaan paljon yhdessä.Mies kyl syytää ton pienen eläkkeesä aika äkkii aina,esim autonosiin.mä sit maksan ruuat jne ja miehen mummo laittaa kyl meille rahaa välil:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulisi pitkän päälle asia, joka hiertäisi kunnolla teillä.

Vierailija
4/4 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6000e on aika pieni velkamäärä, mutta tuolla elämäntyylillä sitä helposti kertyy paljon enemmän.

Mun mies oli just tuollainen kun tavattiin, mutta on vuosien varrella muuttunut ja ensi vuonna luottotiedotkin ovat jo kunnossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi