Kritiikkiä Viron kauneushoitoloista...
Olen muutaman kerran käynyt Virossa kauneushoitolassa. Ei voi kehua. Manikyyrissä jotenkin tyly kosmetologi ja lopputulos oli muuten ok, mutta lakat menivät heti lommoille, kun lakkaus ei kuivunut nopeasti. Kasvohoito jotenkin hutaisten tehty. Tulee tunne, että mahdollisimman äkkiä valmista ja seuraava sisään. Aikaa menee kyllä saman verran kuin Suomessakin, mutta en tiedä miten se tuntuukin niin huithapeli meiningiltä Virossa. Päivämeikki; aivan hirveä sotamaalaus :S Palvelu tylyä, vaikka olen aina käynyt ns. paremmissa salongeissa. Eipä tarvitse enää mennä.
Kommentit (9)
eikä edes kylpylään. Jotain tasoa yritän pitää muutenkin elämässäni.
eikä edes kylpylään. Jotain tasoa yritän pitää muutenkin elämässäni.
Taas tämä "Viro on paska maa" -stereotypia. No, eihän se meiltä muilta ole pois. Mä olen asunut Virossa, ja tykkäsin. Todella kaunis maa.
mutta hoitoloissa suomalaisia kohdellaan kuin lehmiä, tai poroja, miten vaan haluaa asian ilmaista. Sellaisesta en maksa, vaan työllistän mieluummin ammattistaitoisen ja työmoraaliltaan moitteettoman suomalaisen kosmetologin/kampaajan/hierojan.
mutta hoitoloissa suomalaisia kohdellaan kuin lehmiä, tai poroja, miten vaan haluaa asian ilmaista. Sellaisesta en maksa, vaan työllistän mieluummin ammattistaitoisen ja työmoraaliltaan moitteettoman suomalaisen kosmetologin/kampaajan/hierojan.
en Suomessa enkä Virossa. Vastasin tuohon "yritän muutenkin säilyttää jonkun tason elämässäni" -viestiin, joka minun mielestäni antoi ymmärtää Viron olevan jotenkin huonotasoinen maa.
Ihan OT, kahta asiaa jäin erityisesti kaipaamaan Virosta: sitä, että autot pysähtyvät suojatien eteen ja sitä, että ilmainen langaton netti on saatavissa niin monessa paikassa, esim. junassa ja bussissa. Niin ja tietenkin tunnelmallisia kahviloita...
joista olen kuullut oikeastaan vain pelkkää pahaa suomalaisten suusta.
samaa mieltä. Olen käynyt pari kertaa kampaajalla Tallinnassa ( kahdessa eri kampaamossa ) ja ensimmäisessä paikassa minut ja tukkani haukuttiin pataluhaksi! Juu, olihan se aika huonossa kunnossa, mutta kun kampaaja ääneen solvasi ja haukkui sitä, niin eipä tuntunut hirveän mukavalta. Toinen kampaamokeikka oli ihan mukava ( TAllinnan keskustan ulkopuolella ), halpa ja ystävällinen. Tosin kampaaja ei puhunut mitään muuta kieltä kuin viroa, joten oli ehkä hieman haastavaa ja pelottavaakin asioida hänellä. Lopputulos kuitenkin oikein hyvä ( väri + leikkaus n. 30 eur ) Stockalla olen ollut kasvohoidossa - kallista ( melkein suomen hinnat ) ja melkoisen tyly palvelu :(
jopa suomalaisesta, saati sit jostain muusta. Asiakasta ei osata kohdata niin, että varmistettaisiin tyytyväisyys ja asiakkaan palaaminen samaan paikkaan. Siitä on moni saanut esimakua kun Silja Line ja Tallink yhdistyi ja tutuille ihanille laivoille vaihtui virolaista henkilökuntaa. Ihan järkkyä "haistakaa paska"-meinkiä joka paikasta. Laitoin siitä ainakin kanta-asiakkaana palautetta, että meidän reissaaminen loppui tähän jos ei tiskeille ja myymälöihin tule asiallista palvelua. Tehosi! Ainakin ne pahimmat norsunvitut on lähteneet muualle.
suojatien eteen...
Virolaisista kauneushoitoloista ei ole oma kohtaisia kokemuksia, mutta tuollaisia paska juttuja mäkin olen kuullut.
Mutta entäs nuo venakko ja virolais lääkärit sitten? Sus siunatkoon, todella kylmiä! Ja hammaslääkärit on tosi kovakouraisia..
tylysti, kovakouraisesti ja halveksuvasti. Selvästi tehty tiettäväksi, mitä musta suomalaisämmästä ajatellaan. Ja ennen kuin joku ehtii sanoa sen, niin ei, en ole itse ollut epäystävällinen vaan aina korrekti ja hymyilevä ulospäin. Omassa mielessäni sitten miettinyt ihan muunlaisia aatoksia.